مبارزه با استکبار یک شعار همیشگی است

امام جمعه موقت نوش آباد گفت: مبارزه با ظلم و استکبار ریشه دینی و قرآنی دارد و یک شعار همیشگی است و هرگز این مبارزه تعطیل نخواهد شد.

حجت الاسلام حسین کرامتی نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مبارزه با ظلم و استکبار ریشه دینی و قرآنی دارد و یک شعار همیشگی است و هرگز این مبارزه تعطیل نخواهد شد.

 

امام جمعه موقت نوش آباد با گرامیداشت شهادت شهید محمد حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی افزود: تلاش برای دستیابی به فرهنگ و تفکر ناب بسیجی تنها از طریق کسب علم و دانش میسر خواهد شد.

 

حجت الاسلام کرامتی در ادامه تصریح کرد: دشمن که از جنگ سخت با ایران ناامید شده، با تمام قوا از طریق جنگ نرم فرهنگی به سراغ جوانان آمده و دانش آموزان بسیجی وظیفه دارند با کسب علم و تقویت ایمان و تقوا به مقابله با تهدیدات دشمنان بپردازید.

 

این مبلغ دینی ادامه داد: اساتید و معلمان ما باید برای دانش آموزان از حالات و روحیه  دشمن شناسی، شهادت طلبی، ایثار و از خود گذشتگی این نوجوان سیزده ساله بیان کنند تا دانش آموزان زندگی این شهید نوجوان را سر مشق زندگی خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام کرامتی در ادامه با اشاره به دشمنی آمریکا با ملت ایران طی دهه های گذشته گفت: آنچه امامین انقلاب به ما آموختند این بود که دشمنی آمریکا با کشور ما تمام نشدنی است، لذا ملت همیشه در صحنه با تمام قوا در مقابل قدرت پوشالی او ایستاده و مبارزه با استکبار را شعار همیشگی خود می دانند.

کد خبر 1111234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha