بهره ‌گیری از قرآن و نهج ‌البلاغه برای انتقال تعالیم اسلامی به نوجوانان

کامرانی گفت: نوجوان از شهروندان درجه یک هر جامعه و آینده ساز است و تمامی ما در برابر آینده نوجوانان مسئول هستیم و با بهره ‌گیری از قرآن و نهج ‌البلاغه می توانیم در انتقال تعالیم اسلامی برای زندگی بهتر به نوجوانان موفق باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (یکشنبه 9 آبان) در آئین رونمایی از کتاب «شهید علی اکبر علیشاهی» در زرقان گفت: کتاب «تی‌ رز»  قصه ‌‌ای بر اساس خاطرات جبهه و دفاع مقدس است که تصویرگری آن توسط «سحر نعیمی»، مربی هنری مراکز کانون پرورش فکری شیراز انجام شده و توسط نشر «فرهنگستان ادب» در یک هزار نسخه به چاپ رسیده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: مایه افتخار است که کتاب «تی ‌رز» در زرقان با حضور مادر این شهید والا مقام و جمعی از مسئولان زرقان مورد رونمایی قرار می گیرد.

وی با گرامیداشت روز «نوجوان» بیان کرد: روز نوجوان با شهادت شهید «حسین فهمیده» گره خورده که الگویی برای نوجوانان است و بخش زیادی از فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به فعالیت برای نوجوانان اختصاص دارد.

کامرانی تاکید کرد: نوجوان از شهروندان درجه یک هر جامعه و آینده ساز است و تمامی ما در برابر آینده نوجوانان مسئول هستیم و با بهره ‌گیری از قرآن و نهج ‌البلاغه می توانیم در انتقال تعالیم اسلامی برای زندگی بهتر به نوجوانان موفق باشیم.

وی ادامه داد: با دست به قلم شدن برای نگارش زندگی شهدا، می توانیم ارزش ها و آرمان های شهدا را به نسل جدید منتقل کنیم.

خاطر نشان می شود، کتاب «تی رز»، داستانی برگرفته از واقعی، در مورد شهید «علی اکبر علیشاهی» است که به قلم «سعیدرضا کامرانی»، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس نوشته شده و با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری شیراز در شهرستان زرقان، زادگاه این شهید والامقام رونمایی شد.

کد خبر 1111241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha