برپایی ایستگاه صلواتی توسط دانش‌آموزان روستای صلوات‌آباد

مدیر کانون فرهنگی امام شافعی سنندج از برپایی ایستگاه صلواتی توسط دانش‌آموزان روستای صلوات‌آباد خبر داد.

زهره ارشدی مدیر کانون فرهنگی امام شافعی سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به مناسبت ماه ربیع‌الامولود و به منظور آشنایی دانش‌آموزان با فضائل ماه ربیع الاول ایستگاه صلواتی با همکاری کانون فرهنگی هنری امام شافعی و دانش‌آموزان مدرسه روستای صلوات‌آباد برپا شد.

 

وی افزود: در راستای برپایی این ایستگاه صلواتی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا شد، دانش‌آموزان مدرسه روستای صلوات‌آباد که اعضای کانون فرهنگی امام شافعی این روستا هستنداقدام به پخش شیرینی و نقل به مناسبت ماه ربیع الاول کردند.

 

ارشدی حفظ وحدت و همدلی میان نوجوانان و جوانان و آشنایی با ویژگی‌های پیامبر اکرم(ص) را از جمله اهداف برپایی ایستگاه صلواتی روستای صلوات آباد سنندج خواند.

 

مدیر کانون فرهنگی امام شافعی روستای صلوات آباد  اعلام کرد: کانون فرهنگی هنری امام شافعی روستای صلوات‌آباد سنندج در راستای گرامیداشت هفته وحدت و ماه مولود علاوه بر برپایی ایستگاه صلواتی کلاس‌ها و محافل قرآن کریم را نیز برای اعضای کانون برگزار کرد.

 

کانون فرهنگی هنری مسجد امام شافعی روستای صلوات‌آباداز سال 95 راه‌اندازی شده و در طول فعالیت خود علاوه بر اقدامات یاد شده زمینه‌ساز برگزاری کلاس‌های سوادآموزی و کمک به ارتقای سطح سواد اهالی روستا بوده است.

کد خبر 1111246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha