بیش از دو هزار واحد بسیج دانش آموزی در استان کرمان فعال است

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت: در حال حاضر ۳۹ حوزه مقاومت در سراسر استان برنامه های بسیج دانش آموزی را دنبال می کند و بیش از دو هزار و ۶۰۰ واحد بسیج دانش آموزی در مدارس دخترانه و پسرانه درحال فعالیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ عبدالرضا زادخوش، یکشنبه(9 آبان) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: در سال تحصیلی پیش رو سه اولویت اصلی در دستور کار بسیج دانش آموزی استان است.

 

 

مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمان افزود: با توجه به آنچه طی دو سال اخیر در فضای مجازی رخ داده و آسیب هایی که از این ناحیه متوجه دانش آموزان شده، اولویت اول ما حضور فعال و مؤثر در فضای مجازی و تولید محتوای غنی برای دانش آموزان است.

 

 

وی ادامه داد: طرح شهید بهنام محمدی که می خواهد سه زنجیره تربیتی منزل، مدرسه و مسجد را محقق می کند دومین اولویت است و اولویت بعدی درس آمادگی دفاعی است که نگاه ما به این درس، تربیتی است تا از قِبَل آن با مفاهیم و ارزش های اسلام و انقلاب آشنا شوند.

 

 

زادخوش ادامه داد: در حال حاضر 39 حوزه مقاومت در سراسر استان برنامه های بسیج دانش آموزی را دنبال می کند و بیش از دو هزار و 600 واحد بسیج دانش آموزی در مدارس دخترانه و پسرانه درحال فعالیت است.

 

 

 

وی اظهار کرد: بیش از 150 برنامه برای هفته بسیج دانش آموزی به حوزه های مقاومت ابلاغ شده و بالغ بر 650 نفر از فرماندهان بسیج دانش آموزی که خود دانش آموزان مدارس هستند برنامه ها را اجرا می کنند و بالغ بر 18 عنوان برنامه های ابلاغی و اجرایی به مدارس داده شده که مدیران و معاونین پرورشی موظف به اجرای آن هستند.

 

 

سرهنگ پاسدار منصور ذوالعلی، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان نیز با بیان اینکه تفکر بسیجی نرم افزار ذهنی جوان تراز انقلاب اسلامی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی است؛ اهمیت و حساسیت کار بسیج دانش آموزی را خاطرنشان کرد و گفت: استکبارستیزی به عنوان اولویت اصلی در برنامه ها نباید فراموش شود.

 

 

وی تصریح کرد: در سند راهبردی اعتلای بسیج نقش عمده و قاعده هرم دانش آموزان هستند.

 

 

کد خبر 1111261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha