کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل گیلان تعیین تکلیف شوند

عباسی گفت: باید کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل تعیین تکلیف شود زیرا بحث اشتغال و تولید برایمان حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «اسدالله عباسی» امروز(یکشنبه، 9آبان) در جریان سفر به شهرستان صومعه سرا در جمع اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: هدف از سفر به شهرستان صومعه‌سرا بازدید از کارخانه ابریشم و واحدهای شهرک صنعتی بود.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه آیت الله رئیسی در زمان ریاست قوه قضائیه با پیگیری‌هایش کارخانه شرکت ابریشم شهرستان را مجدد راه اندازی کرد افزود: این کارخانه از اردیبهشت سال جاری شروع به کار کرده اما هنوز با ظرفیت نهایی خود فاصله دارد که باید با تلاش افزایش ظرفیت داشته باشد و بتواند همچون گذشته فعال شود و از اشتغال و تولید و ... به صددرصد ظرفیت دست یابد.

 

وی با بیان اینکه در خصوص سایر واحدها، واحدهایی داریم که فعال است و فقط نیاز به تسهیلات دارند تا چرخ تولیدشان بهتر و بیشتر بچرخد گفت: تعدادی از واحدها نیمه تعطیل هستند و از حداکثر ظرفیت استفاده می‌کنند که باید برای آن واحدها رفع موانع تولید انجام شود.

 

عباسی با بیان اینکه واحدهایی که تعطیل هستند باید علت تعطیلی مشخص و تعیین تکلیف شوند تا از راکد بودن خارج شوند تصریح کرد: حیف است ماشین آلات و امکانات و ... در واحدی باشد اما کارخانه تعطیل باشد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه ظرفیت هایی در استان وجود دارد که باید در اسرع وقت با تشکیل کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید از بخش تولید حمایت کنیم خاطرنشان کرد: باید کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل تعیین تکلیف شود زیرا بحث اشتغال و تولید برایمان حائز اهمیت است.

 

 

کد خبر 1111262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha