اختصاص بیشترین سهمیه  قیر رایگان کشور به سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از سرگیری ساخت پروژه ۴۰واحدی مسکن در مهر شهر زاهدان به دستور رئیس بنیاد مسکن اسلامی خبر داد و گفت: بیشترین سهمیه قیر رایگان کشور به استان سیستان و بلوچستان اختصاص می یابد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «خلیل منبتی» در برنامه زنده رادیویی صبح شرقی به دستاوردهای سفر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و  بیان داشت:  بنیاد مسکن پروژه های بسیار زیادی را در استان در حال اجرا دارد که پیشرفت فیزیکی برخی از این پروژه ها به دلایلی دچار مشکل شده بود که با سفر اخیر رئیس بنیاد مسکن به استان، ساخت این پروژه ها شتاب بیشتری گرفت.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان به تامین اعتبار و از سرگیری ساخت پروژه ۴۰واحدی مسکن حساب ۱۰۰ امام واقع در مهر شهر زاهدان ویژه ایتام، معلولین و زنان بی سرپرست به دستور ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: ۷ سال از ساخت پروژه ۴۰ واحدی مسکن حساب ۱۰۰ امام واقع در مهر شهر زاهدان می گذرد که با سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب به استان اعتبار ویژه به آن اختصاص یافت تا هر چه سریعتر  نسبت به واگذاری آنها اقدام شود.

 

منبتی از اختصاص اعتبار ویژه برای واحدهای نیمه تمام روستایی  در سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و  یادآور شد:  بکارگیری و پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با بهره ۵ درصدی طرح جهش مسکن ملی جهت احداث واحد مسکونی ویژه جوانان در حاشیه شهر زاهدان از دستاوردهای سفر نیکزاد به زاهدان بود.

 

وی با بیان اینکه بیشترین سهمیه  قیر رایگان کشور به سیستان و بلوچستان اختصاص می یابد، افزود:  روستائیان و دهیاران سراسر استان آمادگی لازم را از نظر زیرساخت برای دریافت قیر رایگان را داشته باشند.

 

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان به خاتمه کار مطالعات اولیه طرح ساماندهی بافت ناکارآمد شهری زابل و در صورت تامین اعتبارات کافی آغاز فاز اول این طرح در آذرماه اشاره کرد و یادآور شد:  اگر بتوانیم از تسهیلات مسکن روستایی برای حاشیه شهر زابل استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 1111263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha