اجرای طرح تعمییر و بازسازی مساجد استان لرستان

رضایی پور با اشاره به اجرای طرح تعمییر و بازسازی مساجد استان، اظهار داشت:عملیات عمرانی سرامیک کاری نیم طبقه شبستان بخش خواهران مسجد النبی( ص) ازنا تکمیل شده است.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح تعمیر و تکمیل مساجد و اماکن مذهبی استان لرستان در دست اقدام قرار دارد.

 

وی افزود:  در راستای کمک به تعمیر و تکمیل مساجد و اماکن مذهبی استان لرستان، عملیات عمرانی کف سازی نیم طبقه شبستان خواهران مسجد النبی (ص) کوی انوشه شهر ازنا، اجرا شده است.

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان بیان کرد: در این پروژه، که با تامین مالی از محل اعتبارات عمرانی سال ۱۳۹۹ انجام پذیرفت، عملیات عمرانی کف سازی نیم طبقه شبستان بخش خواهران این مسجد به مساحت ۳۱۲ متر مربع تکمیل شده است.

وی تصریح کرد: سرامیک کف و عملیات نمای داخلی این بخش، شامل نصب قرنیز و سرامیک قائم بدنه، جمعا به مساحت ۴۵ مترمربع در بدنه محیطی، این بخش از مسجد انجام شده و آماده بهره برداری شد.

رضایی پور بیان کرد: عملیات عمرانی احداث مسجد النبی ص کوی انوشه ازنا، با تلاش های هیات امنای و مشارکت اهالی منطقه و خیرین نیک اندیش، اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا، عملیات عمرانی، فاز دوم تکمیل سقف سالن چند منظوره مسجد بقیه الله الاعظم عج این شهرستان نیز، به اتمام رسید و تحویل هیات امنای محترم مسجد، گردید.

رضایی پور افزود: این پروژه نیز، به مساحت بیش از ۳۰۰ مترمربع با استفاده از ساندویچ پنل، اجرا گردید، که در مجموع تا کنون، قریب به ۹۰۰ مترمربع از سقف این پروژه، اجرا شده و  مساحتی کمتر از ۱۲۰ مترمربع ساندویچ پنل، برای اتمام نهایی پوشش سقف این پروژه، باقیمانده است.

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار کرد: "مردم محوری"، مشارکت و واگذاری امورات عمرانی مساجد و اماکن متبرکه به مردم و نمایندگان آنها در قالب "هیات های امنا"، باعث پیشبرد فعالیت های عمرانی در مساجد و اماکن متبرکه خواهد شد.

وی افزود: با اعمال نظارت های مستمر و دستورکارهای فنی، می توان بر کیفیت فنی مهندسی، این اقدامات  افزود.

کد خبر 1111279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha