باید برای جلب اعتماد گردشگران سلامت برنامه ریزی کرد

براتی با بیان اینکه موضوع گردشگری سلامت قبل از شیوع بیماری کرونا عملکرد خوبی داشت و تعامل مثبت و قابل قبولی بین دستگاه‌های اجرایی ایجاد شد، گفت:باید برای جلب اعتماد گردشگران سلامت برنامه ریزی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدصادق براتی» امروز(۹ آبان) در اولین جلسه گردشگری سلامت استان اظهار کرد: موضوع گردشگری سلامت قبل از شیوع بیماری کرونا عملکرد خوبی داشت و تعامل مثبت و قابل قبولی بین دستگاه‌های اجرایی از جمله میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شد، در این راستا با هجوم بیماری کرونا بیشترین خسارت متوجه استان خراسان رضوی در بخش گردشگری سلامت شد.

 

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: خوشبختانه با شروع واکسیناسیون امید رونق گرفتن این بخش اقتصادی بیشتر شد که باید با برنامه ریزی صحیح و منسجم بتوانیم استان خراسان رضوی را به عنوان استان پیشرو در بخش گردشگری سلامت در سطح ملی و بین المللی مطرح نماییم.

 

وی همچنین ضرورت جلب اعتماد گردشگران سلامت را از اهم مواردی دانست که باید برای آن برنامه ریزی و اقدام خاص انجام داد.

 

براتی در ادامه افزود: لزوم تشکیل قرارگاه عملیاتی برای ساماندهی و پیگیری تخصصی مسائل حوزه گردشگری سلامت از اهم اقداماتی است که دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است در ادامه هریک از اعضا از جمله انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت استان به ارائه گزارشات تخصصی حوزه سلامت پرداختند و مسائل این حوزه و روند تسهیلگری بیماران غیر ایرانی در عرصه صدور ویزا و غیره مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 1111285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha