اجرای طرح محله اسلامی با محوریت کانون فرهنگی مسجد امام جعفرصادق(ع) در شهرک جوادالائمه(ع)

ولیی با اشاره به اهمیت اجرای طرح محله اسلامی با محوریت کانون فرهنگی مسجد امام جعفرصاد(ع) گفت: این طرح با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرک جوادالائمه(ع) اجرا می شود.

« علی اکبر ولیی» در جریان روند فعالیت های صورت گرفته در کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفرصادق(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تحقق طرح محله اسلامی با محوریت مسجد از برنامه کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع) در محله شهرک جوادالائمه(ع) شاهین ویلای کرج است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفرصادق(ع) افزود: مسجد امام جعفر صادق علیه السلام و کانون فرهنگی هنری  مسجد امام جعفر صادق علیه السلام و گروه جهادی شهید منصوری در طرح محله اسلامی با محوریت مسجد  که مدتی است این طرح در محله شهرک جوادالائمه شاهین ویلا آغاز به کار کرده است.

 

وی اظهار کرد: گام‌های بسیار خوبی با همیاری و همکاری دوستان خوب مسجدی و محله شهرک جوادالائمه(ع) با هدف محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی برداشته شده است.

 

 

 

 

وی ادامه داد: در این طرح ما توانستیم در امور فرهنگی و تربیتی امور خدمت رسانی به اهالی محل مخصوصاً آسیب پذیر و کم برخوردار که از لحاظ مالی ضعیف هستند تا حدودی این خانواده‌ها را تحت پوشش مسجد قرار دهیم .

 

شناسایی ۵۰ خانواده محروم در شهرک جوادالائمه(ع)

 

ولیی بیان کرد: تعداد ۵۰ خانواده شناسایی شده اند که در طرح کمک رسانی به این خانواده ها تا حد امکان کمک میشود سعی بر این است در کنار کمک رسانی به این خانواده ها خدمات فرهنگی و دینی و آنها داده شود ارتباط دو طرفه با این خانواده ها برقرار شود، که در امور مسجد حضور پیدا کنند و از آسیب های جدی اجتماعی که می تواند آنها را در خطر قرار دهد پیشگیری نماید.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی مسجد با همکاری واحد خواهران در امور مشاوره و برگزاری کلاس های آموزشی سبک زندگی در این امر خانواده ها را توانمند کند.

 

 

ولیی با اشاره به اینکه محله شهرک جوادالائمه(ع) تا حدودی ضعیف نشین و قشر آسیب پذیر بسیار در این محله ساکن هستند بیان کرد: نیاز است که تلاش بیشتری انجام شود تمام ظرفیت محل به کار گرفته شده که در این امر کمک رسانی و خدمت رسانی به این محل انجام شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفرصادق(ع) خاطرنشان کرد: متاسفانه علی رغم تلاش های دوستان انتظار داریم که مسئولین شهری هم توجه به این محله داشته باشند که بتوانیم کمبودها را جبران کنیم.

 

 

کد خبر 1111317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha