مرور تاریخ انبیاء برای شناسایی خط انقلاب ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، تاریخ انبیاء را برگرفته از قرآن و روایات دانست و گفت: مرور تاریخ انبیا برای شناسایی خط انقلاب ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(9آبان) در جلسه قرارگاه استانی روز نوجوان که با هدف هماهنگی لازم جهت اجرای برنامه های هفته نوجوان برگزارشد، ضمن تبریک فرارسیدن روز نوجوان و هفته دانش آموز اظهارداشت: هفته دانش آموز و روز نوجوان باید در قالب هنر نشان داده شود، در تاریخ انبیاء که برگرفته از قرآن و روایات است بندگی خدا و مقابله با زورگویان عالم جزء راه و روش انبیاء بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان آمریکا را نماد زورگویان در عصر حاضر عنوان کرد و افزود: ما باید در هر عصری تاریخ انبیاء را مرور کنیم که بتوانیم خط انقلاب اسلامی را شناسایی کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به برگزاری همایش اخیر شبکه تقویتی صالحین در مشهد مقدس، عنوان کرد: این همایش با هدف تربیت ۸ تا۱۰ میلیون جوان انقلابی، مومن، معنویت گرا، پای کار،اخلاق مدار و عدالت خواه بود.

 

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده خوشبختانه استان لرستان به عنوان یکی از سه استان برتر کشور در این زمینه مورد تجلیل قرار گرفت.

 

امام جمعه خرم آباد اظهارداشت: مسیر معرفت افزایی، بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی به یک هفته ختم نمی‌شود بلکه باید این اقدامات هر روز مرور شوند تا به نسل های آینده برسند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: با توجه به اینکه در استان لرستان ۱۹۷ دانش آموز شهید وجود دارد، در مراسم ۱۳ آبان یا گروههای سرودی که در سطح  شهر به همین مناسبت برنامه اجرا می کنند عکس این شهدا را در دست داشته باشند و فضای شهر را با عکس شهدای دانش آموز مزین کنیم.

کد خبر 1111322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha