وجود ۵۶۹ فرزند امداد بگیر و ۳۷ مرکز مثبت زندگی در فارس

بیگی فرد گفت: در استان فارس ۵۶۹ فرزند امداد بگیر داریم و ۳۷ مرکز مثبت زندگی به آنها از طریق خدمات مددکاری اجتماعی ارائه خدمت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سلیمه بیگی فرد»، امروز (یکشنبه 9 آبان) در نشست خبری  مجازی معاونت امور اجتماعی و کارشناسان مسئول بهزیستی فارس با موضوع «کودکان کار و خیابان، فرزندخواندگی و زنان سرپرست خانواده» گفت: به فرزندانی که از خانواده های زیستی محروم هستند خدمت می کنیم و به خانواده نسبی و سببی سپرده می شوند و خدمات مستمر و غیر مستمر به آنها ارائه می شود و پرونده های آنها به مراکز مثبت زندگی ارائه شده است.

کارشناس مسئول امور فرزندان هدایت شده به زندگی مستقل بهزیستی فارس افزود: در استان فارس 569 فرزند امداد بگیر داریم و 37 مرکز مثبت زندگی به آنها از طریق خدمات مددکاری اجتماعی ارائه خدمت می کند.

وی اضافه کرد: از کودکان امداد بگیر در خانواده های جایگزین بازدید می شود و شرایط کونان مورد بررسی قرار می گرد و جلسات تیمی با خانواده ها و فرزندان برای رفع مشکلات برگزار می شود.

بیگی فرد تاکید کرد: رشد بهینه فرزندان هدف غایی بهزیستی فارس در این حوزه است و وقتی کودکان به 18 سالگی برسند از چرخه خدمات مستمر خارج می شوند اما خدمات غیر مستمر به آنها ارائه می شود و امسال 28 فرزند که به زندگی مستقل هدایت می شوند و همچنان تحت حمایت و نظارت بهزیستی خواهند بود.

کد خبر 1111333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha