فلسفه وجودی اربعین حسینی امتداد جریان فرهنگ ایثار و شهادت است/ فعالیت ۸ موکب خدمت رسانی از البرز در اربعین حسینی

کشانی با تقدیر و تجلیل از فعالان عرصه برپایی آیین اربعین حسینی و حضور هشت موکب از استان البرز در اربعین سال جاری گفت: فلسفه وجودی اربعین حسینی امتداد جریان فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « کشانی» در آیین اختتامیه جشنواره ستاد عتبات عالیات استان البرز که یکشنبه 9 آبان در سالن اجتماعات هیئت رزمندگان کرج برگزار شد گفت: جشنواره رسانه ای اربعین فرصت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

مسئول اربعین ستاد عتبات عالیات استان البرز افزود: فلسفه وجودی اربعین حسینی امتداد فرهنگ ایثار و شهادت است از این رو جایگاه ویژ] ای در میان مومنان و شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دارد. 

 

وی با اشاره به ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: حضور در اربعین حسینی توفیق الهی است و احیاء ارزش های ایمانی و الهی است.

 

 

وی ادامه داد: ستادهایی که از برپایی هشت موکب در جریان اربعین حسینی حمایت کردند نشان دادند که همواره فداکاری و برپایی آیین اربعین حسینی به بهترین نحو هستند.

 

کشانی بیان کرد: موکب های اربعین حسینی در قالب مجموعه کمک های مومنانه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اهتمام ویژه ای از خود نشان دادند.

 

مسئول اربعین ستاد عتبات عالیات استان البرز بیان کرد: جاماندگان از اربعین حسینی با باورهای دینی و ایمانی در قالب برپایی رزمایش مواسات و همدلی شرکت کرند و آگاهانه و فداکارانه وارد بحث برپایی آیین اربعین حسینی شدند.

 

 

کد خبر 1111353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha