۲۰۰ بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان کم بضاعت جهرم توزیع شد

زارعی گفت: به همت بسیجیان شهرستان جهرم، تعداد ۲۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه و به دانش آموزان محروم این شهرستان هدیه داده شد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بسیجیان جهرمی در تداوم اجرای رزمایش «جهاد تحصیلی» به تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر و نوشت افزار ویژه دانش آموزان کم برخوردار و محروم این شهرستان اقدام کردند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: در راستای اجرای این طرح که به همت گروه جهادی «شهیده سیده زهرا حسینی»، پایگاه مقاومت بسیج «رهروان زینب (س)» به اجرا در آمد، مبلغی افزون بر 200 میلیون ریال جمع آوری شد.

 

وی بیان کرد: اعضای این گروه جهادی، با جمع آوری مبلغ مذکور و خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان، 200 بسته لوازم التحریر را تهیه کردند.

 

زارعی عنوان کرد: این بسته ها حاوی اقلامی همچون، دفتر، مداد، مداد رنگ، خودکار، مدادتراش، کلاسور و... بوده است.

 

وی ادامه داد: بسته های لوازم التحریر در قالب رزمایش «جهاد تحصیلی» به همت بسیجیان این پایگاه مقاومت میان دانش آموزان محروم و کم بضاعت شهرستان جهرم توزیع شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم در پایان با قدردانی از تلاش خیران ونیکوکاران در حمایت از گروه های جهادی، خواستار تداوم این همکاری ها در خدمت رسانی به اقشار محروم و کم بضاعت جامعه شد.

 

کد خبر 1111365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha