حشد شعبی: آمریکا با هدف ایجاد ناامنی کرکوک از تروریسم حمایت می کند

مسئول روابط و رسانه در محور شمالی حشد شعبی از حمایت آمریکا از عناصر تروریستی باهدف ناامن کردن کرکوک و سایر مناطق عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المعلومه، «علی الحسینی» مسئول روابط و رسانه در محور شمالی حشد شعبی  گفت: طرح های امنیتی تروریسم را در استان کرکوک تا حد زیادی تضعیف می کند. شواهد بسیاری ثابت می کند که داعش از حمایت هوایی آمریکا در مناطق مختلف با هدف ایجاد ناامنی و بی ثباتی در کرکوک و سایر استان ها برخوردار است.

 

حسینی افزود: موفقیت راهبرد امنیتی به تغییر هر از گاه طرح ها بستگی دارد. زیرا تحرکات این نیروها توانایی های تروریسم را به شدت تضعیف می کند.

 

وی ادامه داد: نیروهای آمریکایی از تروریسم در کرکوک به منظور ادامه اقدامات جنایتکارانه شان و هدف قراردادن مناطق این استان و نیروهای امنیتی حمایت می کنند.

 

مسئول روابط و رسانه در محور شمال حشد شعبی گفت: حریم هوایی عراق برای آمریکا و هواپیماهای آن مجاز است. زیرا شواهد و مدارک بسیاری نشان می دهد که هواپیماهای آمریکایی از تروریسم حمایت می کنند. به همین دلیل چتر حمایت آمریکا با هدف بی ثبات کردن اوضاع عراق از داعش انجام می شود.

کد خبر 1111368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha