با عهد شكني در تكريم ارباب رجوع به شدت برخورد خواهيم كرد

فرماندار شهرستان قرچك گفت: با عهد شكني در تكريم ارباب رجوع به شدت برخورد خواهيم كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه شورای معاونین فرمانداری شهرستان قرچک به ریاست فرماندار و با حضور معاونین، بخشدار مرکزی و مسئولان دوایر فرمانداری به منظور بررسی مهمترین چالش‌ها و مشکلات دستگاه‌های اجرایی و ارائه راهکارهای لازم برای پیشبرد بهتر امور در سطح فرمانداری، بخشداری مرکزی، دهیاری‌ها و سایر ادارات برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچك گفت: گزارش‌های واصله مردمی و رصد میدانی از عملکرد ادارات حاکی از آن است که تکریم ارباب رجوع در برخی ادارات به خوبی انجام نمی‌شود که در این‌باره هشدار می‌دهیم با مدیران و کارمندانی که نسبت به این موضوع مهم و مورد تأکید نظام جمهوری اسلامی بی‌تفاوت بوده و عهدشکن باشند، برخورد جدی می‌شود.

وي افزود: با افزایش تعداد واکسینه شده‌ها در مقابله با ویروس کرونا و ابلاغ مصوبه لغو دور کاری، ادارات بدون هیچ بهانه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات در صحنه حاضر باشند.

خطيبي با تاكيد بر پايبندي به وظايف محوله در ميان كاركنان ادارات اظهار داشت:‌ تعلق خاطر کارکنان به سیستم اداری و انجام وظایف یک اصل مهم است و نباید هیچ‌گاه از آن غفلت کرد؛ چرا که زمان به سرعت در حال سپری شدن بوده و فرصت‌ها اندک است.

فرماندار قرچك با اشاره به وظيفه بازرسي نهادهاي مرتبط با تخلفات بيان داشت:‌ معاونین فرمانداری و اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات با نظارت کامل، وضعیت رضایتمندی مراجعین از خدمات دستگاه‌های اجرایی را بررسی کنند.

وي در پايان گفت:‌ برای پیشرفت کشور و تحقق سیاست‌های کلان نظام و دولت و رفع مشکلات جامعه در چنین شرایط سختی، همه باید با رعایت وجدان کاری و نظارت بر عملکرد خویش سهم خود را به میهن ادا کنند.

کد خبر 1111435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha