تجمع عظیم ضداستکباری در پیاده راه سبزه میدان زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام ناصر از برگزاری تجمع عظیم ضد استکباری در روز ۱۳ آبان با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی، امام جمعه موقت تهران خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است و به همین منظور اجتماع عظیمی با حضور مردم ولایتمدار زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام علی ناصر با اشاره به اینکه این مراسم روز پنج شنبه 13 آبان در محل پیاده راه سبزه میدان برگزار می شود، افزود: سخنران این اجتماع حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی امام جمعه موقت تهران خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت 13 آبان در زنجان به دلیل شرایط بیماری کرونا بیشتر به صورت مجازی خواهد بود، گفت: برنامه حضوری نیز برگزاری اجتماع ضد استکباری است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، 13 آبان را نماد استکبار ستیزی و بصیرت و هوشیاری مردم ایران در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: وقایع 13 آبان در ادامه روند انقلاب اسلامی تاثیرگذار بوده است.

 

وی افزود: 13 آبان منافع دشمنان را زیر سئوال برده و اجازه نمی‌دهد تا دشمنان به اهداف خود برسند که ضروری است با حضور در اجتماع استکبار ستیزی بار دیگر هیمنه استکبار را شکست.

کد خبر 1111500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha