وظیفه وزارت اقتصاد و سازمان بورس، توسعه ابزار‌ها و ایجاد بازاری شفاف و پیش بینی پذیر است

خاندوزی با بیان اینکه برنامه ما پیش بینی پذیر کردن اقتصاد و حذف قیمت گذاری‌های مضر به بازار در صنایع بورسی است، گفت: وظیفه وزارت اقتصاد و سازمان بورس، توسعه ابزار‌ها و نهاد‌ها و ایجاد بازاری شفاف و کارا و پیش بینی پذیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز (دوشنبه ۱۰ آبان) در جلسه با مدیران ارشد شرکت‌های بورسی با بیان اینکه برنامه ما پیش بینی پذیر کردن اقتصاد و حذف قیمت گذاری‌های مضر به بازار در صنایع بورسی است، گفت: به زودی خبر تغییر نظام قیمت گذاری خودرو توسط وزارت صمت منتشر می شود.

 

وی با اشاره به اینکه از این پس دولت بیشتر به دنبال جبران کسری بودجه از طریق مولدسازی دارایی و فروش اموال مازاد است، گفت: وظیفه وزارت اقتصاد و سازمان بورس، توسعه ابزار‌ها و نهاد‌ها و ایجاد بازاری شفاف و کارا و پیش بینی پذیر است.

 

 
خاندوزی گفت: در گذشته برای تغییرات مکرر قیمت خوراک، نرخ تسعیر ارز بانکها، قواعد پالایشی‌ها و فراخوان عموم به سهامداری مستقیم، اشتباهات بزرگی صورت گرفته که باید با همکاری وزارت‌های نفت، صمت، بانک مرکزی و سازمان بورس شاهد کاهش این اشتباهات و ایجاد اطمینان در بازار باشیم.
کد خبر 1111503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha