اختصاص تجهیزات رفاهی و آموزشی به مدارس نیمه برخوردار

موسوی از اختصاص تجهیزات رفاهی، آموزشی و پرروشی به مدارس نیمه برخوردار به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سید سجاد موسوی» در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: ۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند آستارا توزیع شد.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا افزود: این بسته‌های لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، مدادرنگی و سایر اقلام بود که بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

 

وی تصریح‌کرد: بسته‌های لوازم‌التحریر به همت بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، اوقاف و امور خیریه و گروه‌های جهادی تهیه شده بود.

 

موسوی با اشاره به اینکه مدارس روستایی و عشایری زیر ۱۵ نفر از سه مهر بازگشایی شده است، گفت: مدارس روستایی زیر ۳۰ نفر نیز از نیمه دوم مهر ماه به صورت گروه‌بندی آموزش حضوری بازگشایی شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان‌اینکه دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم شهری از نیمه دوم آبان به صورت حضوری در مدارس حضور پیدا می‌کنند، اظهارکرد: مدارس متوسطه دوره اول شهری نیز از یکم آذر بازگشایی می‌شود.

 

وی اضافه‌کرد: زمان آموزش حضوری مدارس ابتدایی شهری پس از بررسی‌های میدانی و کارشناسی‌های صورت‌ گرفته متعاقباً اعلام می‌شود.

 

موسوی افزود: لوله‌کشی پنج واحد آموزشی انجام‌ شده که در رابطه با نصب کنتور گاز نیازمند مشارکت با اداره گاز هستیم.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا از اختصاص تجهیزات رفاهی، آموزشی و پرورشی همچون وایت‌برد، کولر اسپیلت، کامیپوتر، میز، نیکمت، کمد اداری و چاپگر به مدارس این شهرستان از از محل اعتبارات نماینده مردم در مجلس و سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خبر داد و اعلام کرد: این تجهیزات به ۴۰ مدرسه نیمه برخوردار تعلق گرفت و اعتبار هزینه شده آن ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود.

کد خبر 1111513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha