بچه مسجدی های چهارمحال و بختیاری آماده برگزاری برنامه های ۱۳ آبان

مظاهری از آمادگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور برگزاری برنامه های بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان خبر داد و گفت: این ویژه برنامه ها در ۴۴۶ کانون فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد ضمن گرامیداشت رویدادهای ۱۳ آبان اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان یادآور انقلاب دوم ملت ایران و جوانان غیور و ولایتمدار ایران اسلامی برای اعتلای کلمه الله و نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه به تشریح ویژه برنامه‌های ۱۳ آبان امسال و نحوه برگزاری آن توسط کانون های مساجد این استان پرداخت و گفت: اکثر برنامه‌ها با توجه به شیوع کرونا با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

وی ابراز کرد: مسابقه دلنوشته ای به شهدای دانش آموز در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی و الگوسازی برای جوانان و نوجوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

مظاهری به منظور پاسداشت مقام والای شهدای دانش آموز و شهدای انقلاب اسلامی، در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم از خانواده معزز شهدای دانش آموز و شهدای انقلاب اسلامی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان تجلیل می شود.

 

به گفته وی انتشار وصیت نامه شهدای دانش آموز در قالب عکس نوشته، پویش مردمی «سفیران بهشت»، ویژه دختران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد پیرامون عفاف و حجاب، برگزاری عصر شعر مقاومت با حضور شاعران دانش آموز و دانشجو، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری در مساجد منتخب از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان است.

                

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طرح ملی شنبه های کتاب مساجد، مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ضمن معرفی کتاب هایی با مضامین زندگی شهدای دانش آموز، مقاومت، شهادت و دفاع مقدس گام بلندی در نشر ارزش های اسلام و انقلاب و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان برمی‌دارند.

 

وی، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان عضو کانون های مساجد با موضوع مبارزه با استکبار جهانی و گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، برگزاری نمایشگاه عکس و پوسترهای ۱۳ آبان، غبارروبی گلزار مطهر شهدا و تجدید پیمان اعضای کانون های مساجد با آرمان های نظام اسلامی، اجرای سرودهای میدانی، فضاسازی کانون های فرهنگی هنری، مسابقه «پیامک های برتر دانش آموزی» در معرفی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و مبارزه با استکبار جهانی توسط اعضای نوجوان کانون های فرهنگی هنری، را از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان عنوان کرد.

 

مظاهری افزود: به منظور آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی مسابقات نقاشی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت مجازی برگزار شده و نقاشی های برگزیده در شبکه های اجتماعی منتشر شده و از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد.  

 

کد خبر 1111520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha