توسعه استان یزد بدون در نظر گرفتن تامین آب امری غیرقابل تحقق است

جوکار با اشاره به اهمیت توجه به تامین منابع گفت: توسعه استان یزد بدون در نظر گرفتن تامین آب امری غیرقابل تحقق است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمدصالح جوکار در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به دیدار وی با وزیر نیرو اظهار داشت: در این دیدار که استاندار یزد هم حضور داشت، در ارتباط با مباحث مهم استان یزد بحث و بررسی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه آب مهمترین و اصلی ترین مسئله استان یزد است اظهار داشت: توسعه استان یزد بدون در نظر گرفتن تامین آب امری غیرقابل تحقق است و برای اینکه بتوانیم در استان یزد تداوم حیات و توسعه داشته باشیم نیازمند آن هستیم که برای مسئله انتقال آب به صورت سریع اقدام کنیم.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: در بحث خط دوم انتقال آب به استان یزد و راهکارهایی که برای تامین منابع مالی آن مطرح است، صحبت های خوبی در نشست با وزیر صورت گرفت و دستورات خوبی از سوی وزیر برای اولویت بندی آب کشور انجام گرفت.

جوکار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انتقال آب استان یزد یک پروژه ملی است، مقرر شد با اولویت یک در دستور کار وزارت نیرو قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد افزود: در بحث تامین آب برای سرمایه گذاران در حوزه صنعت هم مباحثی صورت گرفت و در این زمینه هم دستور خوبی از وزیر از محل تعادل بخشی آب اخذ شد.

وی گفت: سرمایه گذاری در حوزه نیروگاه های خورشیدی و تامین برق تجدیدپذیر با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تامین نیرو و برق روستاهای 20 خانوار از طریق نصب سلول های خورشیدی هم یکی دیگر از مباحثی بود که در نشست با وزیر به آن پرداخته شد و نتایج خوبی هم به دست آمد.

کد خبر 1111526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha