حمایت از سرمایه گذاری زمینه ساز جهش تولید است

شفیعیان بر ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی در شهرستان جهرم تاکید کرد و گفت: حمایت از سرمایه گذاری زمینه ساز جهش تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (دوشنبه ۱۰ آبان) در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان جهرم، گفت: حمایت از سرمایه گذاری زمینه ساز جهش تولید است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم هر گونه عدم همراهی و کوتاهی در این زمینه را خلاف سیاست اقتصادی دولت و نظام دانست و افزود: همه مؤظف هستند راه را برای تولید کننده باز نگه دارند و انتظار می رود با حمایت قانونی مسئولین، زمینه رشد و توسعه شهرستان در زمینه های مختلف فراهم شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به عنوان مرجع پشتیبانی کننده از واحدهای تولیدی و همچنین مانع زدایی از فعالیت های مرتبط با تولید، مکلف است با بهره گیری از ظرفیت شهرستان نسبت به رفع موانع تولید و پشتیبانی از عوامل فعال در چرخه تولید اقدام کند.

 

در ادامه جلسه جمعی از صاحبان واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی شهرستان جهرم به بیان مسائل و مشکلات حوزه واحدهای تولیدی خود پرداختند و مدیران و کارشناسان شهرستان نیز دیدگاه و نظرات خود را در خصوص رفع موانع تولید بیان کردند.

 

همچنین مشکل برخی از واحدها برطرف و مشکل تعداد دیگر نیز با انجام کارشاسی های لازم در آینده نزدیک برطرف خواهد شد.

کد خبر 1111542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha