همایش کوهپیمایی به مناسبت ۱۳ آبان با همت کانون انوارالزهرا(س) تویسرکان برگزار می شود

گمار گفت: همایش کوهپیمایی ویژه اعضای کانون، اساتید ، کاکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد تویسرکان به مناسبت ۱۳ آبان در کوه خان گرمز برگزار می شود.

«محسن گمار» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همایش کوهپیمایی به مناسبت 13 آبان ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری انوار الزهرا (س) شهرستان تویسرکان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد تویسرکان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری انوار الزهرا (س) شهرستان تویسرکان افزود: این مراسم با همکاری اداره فرهنگی دانشگاه آزاد تویسرکان و کانون فرهنگی هنری انوار الزهرا (س) روز جمعه (14 آبان) در مسیر کوه خان گرمز برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه هدف از این برنامه ورزشی ترویج فرهنگ کوهپیمایی عمومی و ارتقای سطح نشاط و سلامت است، اضافه کرد: به منظور تشویق اعضای کانون برای حضور بیشتر در برنامه های جمعی انجام می شود.

 

گمار گفت: هنگام کوهپیمایی یا کوهنوردی افکار منفی فراموش می شوند، خلق و خو بهبود پیدا کرده  و استرس، اضطراب و افسردگی درمان می شوند. از دیگر فواید کوه پیمایی و کوهنوردی برای سلامتی روحی این است که باعث افزایش اعتماد به نفس، تقویت حافظه می شود.

 

وی اظهار داشت: برگزاری نشست های مختلف بصیرتی در مناسبت های مختلف با حضور جوانان، اجرای برنامه های مختلف ملی و مذهبی از دیگر برنامه های اجرای کانون است.

 

کد خبر 1111546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha