کشف ۴ میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده در خراسان جنوبی

بخشی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی، چهار میلیارد ریال انواع مواد غذایی احتکار شده را در شهرستان بیرجند کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «جواد بخشی» ظهر امروز (۱۲ آبان) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار مواد غذایی در سوله ای که در اطراف شهرستان بیرجند بود مطلع شدند، و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: ماموران محل احتکار مواد غذایی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت این محل را بازرسی کردند.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در بازرسی دقیق از انبار، 20 تن روغن نباتي و 10 تن خيار شور به صورت بسته بندی شده کشف کردند، که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 4 میلیارد ریال براورد شد.

 

سرهنگ بخشی خاطرنشان کرد: مأموران محل احتکار مواد غذایی را با دستور مقام قضائی پلمپ و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

 

 

کد خبر 1111551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha