مدیر ستاد تفسیر قرآن کریم استان البرز منصوب شد

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی به عنوان مدیر ستاد تفسیر قرآن کریم در استان البرز با هدف بهره گیری از ظرفیت های استان به مدت ۲ سال منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» به عنوان مدیر ستاد تفسیر قرآن کریم در استان البرز با هدف بهره گیری از ظرفیت های استان به مدت ۲ سال منصوب شد. 

 

در این حکم آمده است: با عنایت به سوابق و تجارب مدیریتی جنابعالی در حوزه امور دینی به موجب این حکم با حفظ سمت به مدت دو سال به عنوان مدیر ستاد تفسیر قرآن کریم استان البرز منصوب می شوید. امید است با بهره مندی از ظرفیت های موجود استان و همکاری لازم با مرکز آموزش مهارت های بیان تفسیر قم، نهایت تلاش خود را در بسط و گسترش امر تفسیر در سطح استان به کار گرفته و بدین وسیله قدمی در مهجوریت زدایی از قرآن کریم بپردازیم. 

 

گفتنی است، تعامل مستمر با حوزه های علمیه استان، ارتباط مستمر با نماینده ولی فقیه و امامان جمعه، برقراری تعامل با اساتید حوزه و دانشگاه به صورت برپایی نشست های مستمر، بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما استان البرز، برگزار مسابقات تفسیری برای عموم اقشار جامعه، بهره مندی از فضای مجازی برای نشر معارف قرآن و فراهم نمودن بستر لازم جهت جلب مشارکت های مردمی در برپایی جلسات و جوایز مسابقات از جمله احکام این حکم است. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1111594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha