محوریت بسیج دانشجویی بر تربیت نیروی انسانی با انگیزه و دغدغه مند متمرکز شود

یوسفی گفت: محور فعالیت تشکل های دانشجویی به ویژه بسیج دانشجویی باید تربیت نیروی انسانی با انگیزه و دغدغه مند باشد و برای رسیدن به آینده مطلوب دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی باید تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (دوشنبه 10 آبان) در جلسه تکریم و معارفه مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: با شکل گیری تمدن اسلامی در تربیت نیروی مومن، تلاشگر و با انگیزه می توان موفقیت حاص کرد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: گفت: نسل جوان در تمدن اسلامی باید به ویژگی هایی مانند همت، انگیزه، ایمان، تلاش، کاردانی و راه بلدی آراسته باشند و محور فعالیت تشکل های دانشجویی به ویژه بسیج دانشجویی نیز باید تربیت نیروی انسانی با انگیزه و دغدغه مند باشد.

وی رسیدن به آینده مطلوب را تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی دانست و عنوان کرد: مجموعه بسیج دانشجویی باید برای تربیت این نیروهای جوان و با انگیزه تلاش کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس همچنین بر اهمیت نقش مهم خواهران در بسیج دانشجویی تاکید کرد و گفت: وجود خواهران بسیجی در دانشگاه های ظرفیت مطبوبی است که باید مورد استفاده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: و از استعدادهای فردی، اجتماعی، بصیرتی، معرفتی و مهارتی رو به رشد خواهران بسیجی برای تحقق اهداف اسلامی باید استفاده مطلوب داشته باشیم.

حجت الاسلام «بهمن پرنیان»، نیز در این مراسم گفت: بانوان بخش عظیمی از جمعیت کشور و دانشجویان دانشگاه‌ ها را تشکیل می ‌دهند و در عرصه ‌های مختلف می توانند نقش آفرینی داشته باشند و استفاده از ظرفیت بانوان برای حل مسائل و مشکلات کشور باید استفاده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس تاکید کرد: نقش آفرینی بانوان در تشکل ‌های دانشجویی زمینه ساز بستر ارائه الگوی زن تراز انقلاب اسلامی در محیط دانشگاه می شود.

خاطر نشان می شود در این مراسم، «ندا اسدی» به عنوان مدیر جدید واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی و از زحمات «محمد سمیعی دشت ارژنه» و «رقیه جوکار» از پایوران مجموعه بسیج دانشجویی استان فارس که ادامه خدمت خود را در سایر رده های سپاه فجر فارس سپری خواهند کرد، تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 1111618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha