فعالیت های فرهنگی هنری، مردمی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: انصافا فعالیت های فرهنگی هنری کاری مردمی است که بدون توجه به کمک دولت انجام می شود، هر چند که بایستی از کمک دولت هم بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در آیین رونمایی از دو عنوان کتاب تالیفی موسسه و کانون فرهنگی هنری زینبیه آران و بیدگل گفت: این کانون فرهنگی هنری از جمله کانون های فعال در دهه ۷۰ و یکی از باسابقه ترین و فعال ترین کانون های فرهنگی است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با ابراز خرسندی از فعالیت کانون های فرهنگی این شهرستان گفت: توانمندی، پژوهش، تفکر و اندیشه را در سطح شهرستان آران و بیدگل به طور کامل می توان مشاهده کرد.


حجت الاسلام  معتمدی در ادامه با اشاره به رونمایی از کتب تالیفی جدید این کانون اظهار داشت: کتاب ۱۰ جلدی «تشیّع مکتب رستگاری» و کتاب «پیامبر رحمت» با هدف آشنا کردن مردم به طور عام در جهان هستی با پیامبر رحمت(ص) می تواند دعای خاص حضرت ولی عصر (عج) را برای شما به همراه داشته باشد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: انصافا فعالیت های فرهنگی هنری کاری مردمی است که بدون توجه به کمک دولت انجام می شود، هر چند که بایستی از کمک دولت هم بهره مند شوند. 


حجت الاسلام معتمدی افزود: توجه به ظرفیت مردم یکی از اصولی است که هر دولتی که به آن توجه کند قطعا موفقیت های زیادی را به همراه خواهد داشت.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: دولت سیزدهم با رویکرد مردمی حضور بیشتر مردم را برای فعالیت های فرهنگی اجتماعی فراهم می کند تا بتوان از ظرفیت مردمی و ظرفیت بخش دولتی در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر شکوفایی بیشتری را به همراه داشته باشیم.


طی آیینی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و مسئولان محلی، مجموعه ۱۰ جلدی  «تشیع مکتب رستگاری» و کتاب «پیامبر رحمت» آثار تالیفی جمعی از مولفان گروه مطالعاتی-اجتماعی ابوتراب موسسه و کانون فرهنگی زینبیه خواهران در سالن شهدای دولت فرمانداری آران و بیدگل رونمایی شد./

کد خبر 1111658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha