طلاب و اعضای کانون  هادیان نور ملایر در راهپیمایی ۱۳ آبان حضورخواهند داشت

حجت الاسلام مطهری گفت: همزمان با ۱۳ آبان طلاب و اعضای کانون هادیان نور ملایر نیز در راهپیمایی ۱۳ آبان حضورخواهند داشت.

«حجت الاسلام مهدی مطهری»در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان ملایر گفت:کانون هادیان نور مسجد جامع ملایر در دهه 90 تاسیس شده است که با 150 عضو بیشترین اعضای این کانون طلاب وجوانان هستند.

مدیر کانون فرهنگی هنری هادیان نور مسجد جامع ملایر با بیان اینکه اعضای کانون در برنامه های مختلف و مناسبتی حضوری پر رنگ دارند افزود: همزمان با 13 آبان نیز اعضای کانون در فضای مدرسه شعار مرگ بر آمریکا را در کنار سایر راهپیمایان 13 آبان سر خواهند داد.

وی گفت: با توجه به اینکه همه اعضای این کانون از طلاب هستند افزود: ممعمولا همه برنامه های این کانون با برنامه های حوزه یکی است.

وی با اشاره به برنامه های این کانون و حوزه در  هفته وحدت تصریح کرد: همزمان با هفته وحدت تعداد 11 نفر  از طلاب و طلاب و دانش آموختگان مدرسه عالی امام حسن مجتبی(ع) ملایر معمم شدند.

وی برگزاری برنامه کوه نوردی طلاب سطح عالی و اعضاء کانون هادیان نور در هفته دفاع مقدس وی برگزاری مسابقه والیبال با حضور اعضای کانون هادیان به مناسبت هفته دفاع مقدس درس اخلاق استاد آیت الله محمدی با حضور کادر و اساتید و اعضای کانون و مراسم عزاداری دهه آخر صفر و رحلت علامه حسن زاده عاملی را  از جمله  برنامه های دو ماه گذشته این کانون برشمرد.

وی همچنین به فعالیت اعضای کانون درفضای مجازی اشاره کرد و گفت: برنامه های مختلف مذهبی، مناسبتی و دنی دراین فضا برای اعضا بارگزاری می شود.

 

 

 

.

کد خبر 1111669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha