فیلمسازی در مشهد بسیار سخت است/ مسئولین حمایت کنند

زنگنه گفت: خواسته من از مسئولین اینه که حداقل به ما جوانان اعتماد کنند و میدان بدهند تا کارهای بزرگتری مانند سریال های طنز نوروزی و سینمایی رو بسازیم و از نظر مالی و بودجه که بخش مهم و اصلی ساخت فیلم هست کمک کنند.

«ابوالفضل زنگنه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه از سال ۸۲ تئاتر کار کردم و از سال ۸۹ در تهران وارد عرصه فیلم سازی شدم و به صورت جدی و حرفه ای زیر نظر اساتید مختلف ادامه دادم تا سال ۹۱ که اولین فیلم بلندم رو ساختم زدم و به دلایلی پخش نشد، افزود: از سال ۹۲ به بعد چندین فیلم کوتاه ساختم که فیلم های من ماسک میزنم، آب سرمایه است، دیدار، همدلی، شب چله و ماسک می باشد که از شبکه های سراسری و استانی پخش شد.

 

کارگردان فیلم آبنبات ادامه داد:در حال حاضر پروژه سینمایی جدید با حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون رضا توکلی، مهدی امینی خواه، شراره رخام و بازیگرهای مشهدی محمد جعفرزاده، مسعود روشن ضمیر، حمید میرشاهی، تبسم طاهریان، سید احمد تهرانی، علی باقی زاده، مرضیه ثابتی، عارفه کریمی، هادی نجفی، مهدی کریم پور، عباس بروتی، محمد حسینی، مجید وجدانی و عرفانی در دست ساخت دارم.

 

وی ادامه داد: تصویربرداری فیلم آبنبات ۶ آبانماه به اتمام رسید و در مرحله تدوین قرار گرفت که ان شاالله برای پخش از شبکه های سراسری و استانی آماده می شود اما گلایه ای دارم که امیدوارم به گوش مسئولین برسه و این اوضاع نابسامان مشهد رو کنترل کنند.

 

زنگنه اظهارکرد:متاسفانه کار کردن در مشهد خیلی سخت شده چون برای هر کاری عده ای هستند که سنگ جلوی پای ما میذارند و از حسادت زیاد برای جلوگیری از تولید پروژه دست به هرکاری میزنند و این عده با وجود اینکه اصلا هنرمند نیستن و بویی از هنر به مشامشان نخورده در زمینه هنر و تصویر در حال فعالیت هستند.

 

کارگردان فیلم آبنبات افزود:عده ای که برای خودنمایی و جلب توجه آبروی مشهدی ها را جلوی بازیگران چهره سینما و تلویزیون برده اند و با کارها و برنامه های نابه جا و رفتارهای زشت از حضور بازیگران در مشهد جلوگیری می کنند، متاسفانه این آدمها بدون هماهنگی برای بازیگران پروژه من ایجاد مزاحمت کرده اند.

 

وی بیان کرد:خواسته من از مسئولین اینه که حداقل به ما جوانان اعتماد کنند و میدان بدهند تا کارهای بزرگتری مانند سریال های طنز نوروزی و سینمایی رو بسازیم و از نظر مالی و بودجه که بخش مهم و اصلی ساخت فیلم هست کمک کنند.

 

کارگردان فیلم آبنبات گفت:امیدوارم تمام جوانان علاقه مند به هنر فیلمسازی به راحتی بدون دغدغه فکری و مالی کارشون رو بسازند و ان شاالله سطح فرهنگ و ظرفیت عده خاصی که در مشهد آبروی هنرمندان رو به خطر می اندازند به حدی برسه که باعث اذیت همدیگر نشوند.

کد خبر 1111670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha