تقویت پدافند غیرعامل امری ضروری است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تقویت پدافند غیرعامل امری ضروری است، گفت: با توجه به جنگ نرم دشمن باید در حوزه پدافند غیرعامل موثرتر عمل کنیم.

عباس گلرو در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر بحث تقویت پدافند غیرعامل در کشور گفت: ما در بحث پدافند غیرعامل آن گونه که مورد تهدید هستیم، عمل نکرده ایم. تقویت پدافند غیرعامل امروز بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما در کمیسیون بارها جلساتی برای ساماندهی دستگاه پدافند غیرعامل و سازمانی که قرار است این وضعیت را مدیریت کند، داشته ایم. با توجه به جنگ نرم و سایبری که ما در پیش داریم باید ما در موضوع پدافند غیرعامل موثرتر عمل کنیم.

 

وی ادامه داد: امروز دیگر بمب اتم کاربردی ندارد، بمب اتم انسان می کشد اما بمب سایبری می تواند سیستم را مختل کند و این باعث نارضایتی شود؛ بنابراین باید یک بازنگری اساسی در عملکرد پدافند غیرعامل در سطح ملی صورت گیرد.

 

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یقینا مجلس در بحث های بودجه ای حمایت های لازم را از این موضع خواهد داشت چرا که پدافند غیرعامل از جمله زیرساخت های مهم امنیت ماست و ضرورت دارد ما با توجه به اینکه دشمنان که در اطراف مان داریم زیرساخت های اقتصادی، تجاری و تولیدی ما را هدف قرار داده اند، ما هوشمندی جدیدی را در فضای پدافند غیرعامل به کار ببریم.

کد خبر 1111672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha