برگزاری رویداد استارت آپی «فرآوری انار» با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس در نی ریز

عزیزیان گفت: رویداد استارت آپی «فرآوری انار» با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس و به صورت مجازی در شهرستان نی ریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اصغر عزیزیان»، امروز (دوشنبه 10 آبان) از برگزاری رویداد شتاب «فرآوری انار» در مرکز آموزش علمی کاربردی نی ریز خبر داد و به خبرنگاران گفت: این رویداد استارت آپی با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس و به صورت مجازی در شهرستان نی ریز برگزار می شود.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی نی ریز افزود: رویداد شتاب «فرآوری انار» در محورهای خواص دارویی پوست، دانه و هسته انار، مشاغل خانگی مرتبط با محصول انار، فرآوری بومی محصولات نوآورانه انار، تغییرالگوی کشت و کنترل بیولوژیک آفات، بهره وری از ضایعات انار و شیوه های نوین بسته بندی و بازاریابی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: شرکت در این رویداد برای تمامی افراد دارای ایده آزاد است و شرکت کنندگان تا 18 آبان فرصت نام نویسی و ثبت ایده خود  در سامانه http.//startup.farsuast.ir را دارند.

عزیزیان با تشکر از حامیان برگزاری این رویداد استارت آپی بیان کرد: شرکت توسعه باغداری «بهرامان«، شرکت تعاونی «مزرعه سبز نی ریز» و جهاد کشاورزی نی ریز از این طرح حمایت کرده اند.

وی ادامه داد: اختتامیه رویداد شتابی «فرآوری انار» نیز به صورت مجازی در 26 آبان برگزار خواهد شد و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق تماس تلفنی یا پیام واتساپی با شماره های    ۰۹۱۷۱۳۳۴۰۷۳یا۰۹۱۷۱۳۳۴۴۸۰ اقدام کنند.

عزیزیان با اشاره به مزیت این رویداد گفت: از ایده تا تجاری سازی نفرات برگزیده این رویداد توسط مرکز نوآوری نی ریز و مجتمع کار آفرینی و نوآوری واحد استانی فارس حمایت خواهد شد.

کد خبر 1111681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha