انقلابی در معنای کامل آن حاج قاسم است

مقدم فر گفت: باید به دنیا نشان داد انقلابی در معنای اتم و اکمل آن حاج قاسم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حمیدرضا مقدم فر بعد از ظهر دوشنبه(10 آبان) در نخستین نشست ستاد برگزاری دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور زینب سلیمانی، فرزند شهید؛ امام جمعه و استاندار و فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین برگزار شد؛ گفت: کرمان با حضور حاج قاسم شرافت مضاعف پیدا کرد.

 

 

جانشین ستاد برگزاری دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ریاست این ستاد به عهده فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و امروز اولین جلسه رسمی در کرمان برگزار می شود و از روح مطهر شهید خواستیم خودشان کمک کنند.

 

 

وی با بیان اینکه مراسم سالگرد صرفاً یادبود یک سرادر بزرگ و خادم ملت نیست؛ بلکه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهادت ایشان نشان داد انقلاب زنده است؛ اظهار کرد: در شرایطی که دشمن تلاش کرد بگوید این نظام به بن بست خورده و مردم از حاکمیت و رهبری جدا شدند اما نه فقط مردم ایران و مذهبی و حزب اللهی و محجبه ها که همه مردم در ایران و سایر بلاد بعد از شهادت سردار عشق ورزی کردند.

 

 

مقدم فر تأکید کرد: ما باید از این مسئله الهام گرفته و هر ساله به دنیا رخ نمایی کنیم و این نماد را به مردم نشان دهیم زیرا عده ای در صددند که انقلابی را به گونه ای معرفی کنند که پوزیشن انقلابی دارند بلکه باید به دنیا نشان داد انقلابی در معنای اتم و اکمل آن حاج قاسم است.

 

 

وی اظهار کرد: همه سالگردهای حاج قاسم باید در کرمان بدرخشد و برای همه دنیا الگو باشد ضمن اینکه برنامه هایی در سطح بین المللی نیز پیش بینی شده است.

 

 

زینب سلیمانی، رییس بنیاد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی هم گفت: بنده برای عرض ادب در این جلسه آمدم و تشکر می کنم از کسانی که در این زمینه اتفاقات خوبی رقم زدند.

 

 

وی افزود: سلام بنده، بنیاد شهید سلیمانی و خانواده حاج قاسم را به مردم عزیز کرمان برسانید که واقعاً هر چه داریم از محبت، دعای خیر و نگاه عاشقانه این مردم به مکتب حاج قاسم است؛ این لطفی است که خدا شامل حال ما کرده است.

 

 

 

کد خبر 1111717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha