زمزمه های پیک ششم کرونا به علت ساده انگاری است

ناصحی با بیان اینکه زمزمه‌های اولیه خیز پیک ششم کرونا در مشهد شنیده می‌شود، گفت: این شرایط بخاطر ساده‌انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که شرایط نامناسبی را رقم زده و امیدواریم حساسیت عمومی را دوباره شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مهدی ناصحی» امروز(۱۰ آبان) در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگ انقلاب اسلامی، اشاره‌ای به هشتم آبان‌ماه، روز بسیج دانش‌آموزی و شهادت حسین فهمیده داشت و اظهارکرد: در این روز شاعر انقلابی و متعهد ایران اسلامی، قیصر امین‌پور هم دار فانی را وداع گفت که یاد و خاطره‌اش را گرامی می‌داریم.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به پیش‌ رو بودن ۱۳ آبان‌ماه، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، گفت: به حق، بنا به فرموده امام‌خمینی(ره)، این اقدام «انقلاب دوم» نام گرفت و فصل جدیدی در روابط میان مستکبرین و مستعضفان ایجاد کرد.

 

وی با بیان اینکه آثار این اقدام و تسخیر لانه جاسوسی تا به امروز دیده می‌ شود، تصریح کرد: ملت‌های بزرگ مسلمان و مستضعف در دنیا با تکیه بر این حرکت ارزشمند، استکبارستیزی را دنبال می‌کنند.

 

ناصحی افزود: امیدواریم با هماهنگی بین‌بخشی و تعامل بین دستگاه‌های ذیربط در حوزه فرهنگ عمومی به‌ ویژه شهرداری به‌ عنوان پایه این اقدامات، شاهد ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی در حوزه شهر مشهد باشیم.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه زمزمه‌های اولیه خیز پیک ششم کرونا در مشهد شنیده می‌شود، گفت: این شرایط بخاطر ساده‌انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که شرایط نامناسبی را رقم زده و امیدواریم حساسیت عمومی را دوباره شاهد باشیم.

کد خبر 1111741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha