توزیع ۲ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان آستانه اشرفیه

خوشخو گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان آستانه اشرفیه توزیع شد.

«علی خوشخو» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: سومین مرحله نهضت کمک مومنانه در قالب تهیه و توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی توسط مرکز افق آستان مقدس آقا سید محمد آخوندمزار اجرا شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آستانه اشرفیه اعلام کرد: برای تهیه این بسته های کمک معیشتی و بهداشتی ۲۴ میلیون تومان هزینه شده است.

 

 وی اظهار داشت: هر بسته شامل مرغ، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارونی، سویا و پنیر و انواع حبوبات و قند، شکر، چای و مواد شوینده و بهداشتی به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان است.

 

خوشخو یادآور شد: مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در بقعه آقا سید محمد آخوند مزار از محل کمک‌ها و نذورات مردمی تهیه شده است.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: مرکز افق آستان مقدس آقا سید ذکریا و سید ابوجعفر(سلام الله) و هیئت روضة العباس(علیه السلام) بندرکیاشهر نیز از کانون‌های فعال در تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی بوده که از آغاز مقابله با بیماری کرونا در میدان حاضر بودند و تاکنون در سال جاری چهار مرحله تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی را انجام داده است.

 

رییس اداره اوقاف آستانه اشرفیه گفت: در مجموع چهار مرحله گذشته اجرای نهضت کمک مومنانه در آستان آقا سید ابوجعفر کیاشهر به ۸۰۰ خانوار با صرف هزینه ۱۸۳ میلیون تومان کمک شده است.

 

وی افزود: ۲۲۵ بسته معیشتی به مبلغ45 میلیون تومان از محل عواید موقوفات، بقاع متبرکه و خیرین تحت عنوان طرح احسان ماندگار به همت مرکز افق آستان مقدس سیدجلال الدین اشرف (سلام الله) بین خانواده های نیازمند توزیع گردید.

 

خوشخو خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۲ هزار بسته کمک معیشتی در قالب طرح‌های مختلف و در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری با کمک هیئت های امنا بقاع متبرکه و خیرین شهرستان و موقوفات مرتبط تهیه و در بین نیازمندان آستانه اشرفیه توزیع شد.

 

رییس اوقاف و امور خیریه آستانه اشرفیه اظهار کرد: تهیه بسته های معیشتی از محل نذورات مردمی و موقوفات آستانه اشرفیه هم با توجه به نیات واقفان تا از بین رفتن کامل بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1111743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha