دسترسی مداحان به منابع معتبر تاریخی و ادبی تسهیل می شود

صابر گفت: امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی استان، دسترسی مداحان به منابع معتبر تاریخی و ادبی را تسهیل می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محسن صابر» امروز دوشنبه (۱۰آبان) در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی استان در راستای افزایش تعاملات فرهنگی بین این دو مجموعه بیان کرد: اساس باورهای دینی خانواده ها منطبق بر تفکرات مادرانی است که از دوران طفولیت، کودکان جامعه اسلامی را محب اهل بیت (ع) و ولایت تربیت می کنند و بذر دلبستگی به آرمان‎های انقلاب را در دل آینده‎سازان ایران اسلامی پرورش می دهند.

 

رئیس سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی در این دیدار با تأکید بر ضرورت ایجاد هم‎ افزایی میان نهادهای فرهنگی استان اظهار کرد: همکاران دغدغه‎ مند ما در ادارت کل امور مساجد، اوقاف و اماکن در یک همکاری سازنده و با مشارکت جامعه ستایشگران مذهبی بسیجی استان، مجالس اهل بیت (ع) را به گونه‎ای رصد می‎کنند که در تراز انقلاب اسلامی برگزار شوند.

 

وی افزود: سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی با بیش از 3 هزار و 500 نفر عضو، به عنوان یک نهاد تخصصی فرهنگی در امر ستایشگری مذهبی فعالیت دارد و در سال‎های گذشته با تشکیل هیئات اندیشه‎ورز و کارگروه‎های ویژه همچون شورای خواهران، گام‎های موثری در مسیر زدودن بدعت‎ها از مجالس عزا و شادی اهل بیت (ع) برداشته است.

 

صابر با بیان اینکه باید بر مقوله مجالس بانوان تمرکز ویژه ‎ای داشت و به معارف بلند فرهنگ شیعی در این مراسمات، جان تازه ‎ای بخشید؛ تصریح کرد: با امضای این تفاهم نامه دسترسی مداحان به منابع معتبر تاریخی و ادبی تسهیل می‎ شود.

کد خبر 1111746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha