دشمنان قصد دارند با حملات سایبری خدمات رسانی به مردم را دچار اختلال کنند

حیاتی گفت: دشمنان قصد دارند با حملات سایبری خدمات رسانی به مردم را دچار اختلال کنند از این رو باید سامانه هایالکترونیکی در دستگاه‌ها و مراکز مختلف خوزستان به گونه‌ای طراحی و برنامه‌ریزی شوند تا در مقابل حملات احتمالی سایبری مقاوم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «ولی‌الله حیاتی» امروز (دوشنبه 10 آبان) در آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل خوزستان که در دبیرستان فرزانگان ناحیه چهار اهواز برگزار شد اظهار کرد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل تاکنون پیام و شعار و استراتزی این نظام به جهان این بوده که آمدیم روی پای خود بایستیم و از غارت منابع ملی توسط دشمنان جلوگیری شود و دست اجانب را از ثروت های خدادادی کشور قطع و با تکیه بر توانمندی درونی خود کشور را آباد کنیم.

 

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان افزود: به محض اینکه این پیام به دنیا اعلام شد از بدو شکل گیری انقلاب تاکنون که 43 سال از عمر ما می گذرد و درخت نتومندی شدیم و این انقلاب به اقصی نقاط جهان صادر شده است تهدیدها، تحریم ها و فشارهای همه جانبه دشمنان را تحمل کرده ایم تا ایران عزیز ما سرافراز و عزتمند در تاریخ بماند.

 

وی اضافه کرد: دشمنان از راه‌های مختلفی برای آسیب رساندن به این کشور استفاده کرده‌اند و تمام قد در مقابل ما ایستادند تا به خیال خود ریشه های انقلاب را بخشکانند ولی با هدایت امامین انقلاب و حضور همه جانبه مردم در صحنه توانستیم در این نبرد مقاومت و ایستادگی کنیم و پیروز شویم.

 

حیاتی با بیان اینکه دانش آموزان در هشت سال جنگ تحمیلی بیشترین حضور و رشادت را در صحنه‌های مختلف داشته‌اند عنوان کرد: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر توان مقابله با هیچ زن و مرد ایرانی را ندارند و شکست می خورد از این رو به جنگ تمام الکترونیک به مصاف ما آمده اند و در حال برنامه ریزی و طراحی حملات سایبری خود هستند.

 

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز دشمنان با کشور ایران در بخش سایبری و الکترونیکی است تصریح کرد: دشمنان قصد دارند با حملات سایبری خدمات رسانی به مردم را دچار اختلال کنند  از این رو باید سامانه هایالکترونیکی در دستگاه‌ها و مراکز مختلف خوزستان به گونه‌ای طراحی و برنامه‌ریزی شوند تا در مقابل حملات احتمالی سایبری مقاوم باشند.

 

معاون امنیتی و انتظامی استاندارِی خوزستان اذعان کرد: این سامانه‌ها به ویژه در دستگاه‌های مهم باید به گونه‌ای طراحی شوند که در صورت حمله احتمالی سایبری، کمترین آسیب را متحمل شده و در مدت زمان کوتاه به فعالیت خود بازگردند.

 

وی ادامه داد: امروز باید توان علمی و سطح تکنولوژی و فناوری های نوین خود را به مرحله ای برسانیم که دشمن را در این جنگ تمام الکترونیک همانند جنگ هشت ساله زمین گیر و از صحنه به در کنیم یاد آور شد: در این راستا باید روش های جدید پدافند غیرعامل را در دستگاه‌های مختلف بالا ببریم تا دشمنان همچون جنگ تحمیلی در رسیدن به اهداف خود ناکام شوند.

 

کد خبر 1111749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha