توانمندسازی ۲۱۱۰فرمانده بسیج دانش آموزی دردستور کار قرار دارد/اعزام دانش آموزان بسیجی به اردوهای جهادی از هفته آینده

جعفری از آغاز اعزام دانش آموزان به اردوهای جهادی در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: از هفته آینده این اردوها با حضور دانش آموزان بسیجی آغاز می‌شود تا فرصت تعلیم و تربیت برای همه دانش آموزان استان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «محمدجعفری» امروز(۱۰آبان) در آئین گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی همراه با تکریم و تجلیل از فرزندان شهدای معظم مدافع حرم مازندارن که با حضور فرمانده سپاه کربلا و مدیر کل آموزش و پرورش استان  و با استقبال دانش آموزان سراسر استان به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا  با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در قدمگاه شهدای مدافع حرم «لشکر عملیاتی 25 کربلا» برگزار شد،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هزار و ۷۱۰ دانش‌آموز شهید استان مازندران بیان کرد: دانش آموزان بسیجی ما قطعاً امروز ادامه‌دهندگان شایسته راه این شهدا هستند و ما باید این مسیر را برای دانش آموزان هموار کنیم.

 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا شمار دانش آموزان بسیجی استان را ۱۷۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: در بین سایر تشکل های دانش آموزی بیشترین تعداد عضو را دارا هستیم و در شرایط کرونایی و با وجود اداره روند تحصیل دانش آموزان در زیست بوم جدید«شبکه شاد»، دانش آموزان زیادی در برنامه‌های بسیج دانش آموزی شرکت دارند.

 

 

 جعفری برگزاری برنامه ویژه نخبگان بسیجی، توانمندسازی فرماندهان واحد بسیج دانش آموزی را از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در استان برشمرد و گفت: دو هزار و ۱۱۰ فرمانده واحد بسیج دانش آموزی در سراسر استان فعالیت می‌کنند.

 

 

وی از حضور دانش آموزان بسیجی استان در مراسم ۱۳آبان روز استکبار ستیزی خبر داد و  گفت: تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم، غبارروبی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌ها است.

 

 

جعفری با اشاره به اهدای ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته تحصیلی همزمان با شروع سال تحصیلی به دانش آموزان نیازمند استان، از آغاز اعزام دانش آموزان به  اردوهای جهادی در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: از هفته آینده این اردوها با حضور دانش آموزان بسیجی آغاز می‌شود تا فرصت تعلیم و تربیت برای همه دانش آموزان استان فراهم شود.

کد خبر 1111775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha