ایجاد فرصت شغلی و اشتغالزایی اولویت اول کانون ثارالله دزفول

طهماسبی گفت: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و کمبود فعالیت های شغلی یکی از مهمترین برنامه های ما در نیمه دوم سال جاری راه اندازی چند کارگاه اشتغالزایی و کارآفرینی است، راه اندازی این کارگاه ها می تواند چندین فرصت شغلی را ایجاد کند.

«احمد طهماسبی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری ثارالله در 2 سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی اقدامات متناسب با این شرایط را انجام داده که عملکرد قابل قبولی بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله دزفول افزود: در طول ایام کرونا یکی از مهمترین اقداماتی که در این کانون انجام شد راه اندازی یک کارگاه تولید ماسک بوده است که بیش از 14هزار ماسک توسط این کانون به رایگان در شهرستان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه کلاس های و مراسم این کانون در روزهای کرونا  به صورت مجازی برگزار شدند اضافه کرد: با همکاری خیرین و نیکوکاران  ماهانه بسته های احسان مومنان میان نیازمندان توزیع می شود، در کنار این با توجه به اغاز سال تحصیلی بسته های لوازم تحریر نیز توزیع شد.

 

طهماسبی تصریح کرد: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و کمبود فعالیت های شغلی یکی از مهمترین برنامه های ما در نیمه دوم سال جاری راه اندازی چند کارگاه اشتغالزایی و کارآفرینی است، راه اندازی این کارگاه ها می تواند چندین فرصت شغلی را ایجاد کند. 

 

کد خبر 1111792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha