بیش از ۳۰ میلیون نفر در کشور واکسینه شده اند

شیراوژن گفت: به همت کادر درمان، نیروهای مردمی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و ... بیش از ۳۰ میلیون نفر دو دوز واکسن را دریافت کردند و تا الان بعد از تزریق واکسن سراسری و گسترده شرایط پایداری را داریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «عباس شیراوژن» شامگاه دوشنبه (10 آبان) در مراسم طرح زائران رضوی که در مجتمع آموزشی امامت برگزار شد؛ بیان کرد: کادر درمان در طول 20 ماه شرایط کرونایی حاکم بر کشور به عنوان خط مقدم عرصه سلامت حضور فعال داشتند، عافیت طلب نبودند، شجاعت داشتند و شب بیداری ها و استرس های این خدمت، کار سخت و جهادی است، 

 

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و درمان با اشاره به گلایه ها و مشکلات کادر درمان گفت: شما کادر درمان با این وجود مردم را تنها نگذاشتید و قوت قلب مسئولین برای عبور از این بیماری سخت بودید.

 

وی افزود: یکی از مهمترین آزمون های کادر درمانی ما در این چند دهه، بیماری کرونا و اتفاقات در این20 ماه بود که عملکرد کادر بهداشتی و درمانی ما در این بیماری افتخار آمیز شد و قطعا نتیجه هر امتحانی این است که قبول شدگان رشد و ارتقا پیدا می کنند.
 

شیراوژن تصریح کرد: به همت کادر درمان، نیروهای مردمی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و ... بیش از ۳۰ میلیون نفر دو دوز واکسن را دریافت کردند و تا الان بعد از تزریق واکسن سراسری و گسترده شرایط پایداری را داریم.

 

وی با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی ها مردم ما از خدماتی که دریافت کردند راصی هستند؛ گفت: در درمان بیماران کرونایی افراد زیادی از کادر درمان شهید کنند به گونه ای که بیش از ۲۰۰ مدافع سلامت از اساتید، کادرها و گروههای مختلف درمانی در کشور شهید شدند.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و درمان با تاکید بر واکسیناسیون تمام مردم بیان کرد: به عنوان مطالبه جدی کادر درمان از مردم، مردم برای کنترل این بیماری از فرصت واکسیناسیون استفاده کنند تا داروی قطعی برای درمان این بیماری کشف شود.

 

وی با بیان اینکه برخی با کج سلیقگی و پررنگ نشان دادن عوارض و یا ایجاد نگرانی در واکسیناسیون مردم خلل ایجاد می کنند؛ گفت: واکسینه نشدن مشکلاتی را در پیک های بعدی برای بخشی از مردم ایجاد می کند در حالی که مردم به عنوان سرمایه ملی برای ما عزیز هستند و شما کادر درمان با فرهنگ سازی نقش آفرین هستید.

 

شیراوژن بیان کرد: بیمار مراحعه کننده به مرکز درمان غیر از رنج بیماری، نباید رنج  دیگری داشته باشد، برای ما کرامت بیمار و مراحعه کننده به مرکز درمانی مهم است و اگر برکتی هم شامل کادر درمان می شود به دلیل همین رعایت ها است.

 

وی گفت:  ما به عنوان مجموعه های ستادی و پشتیبان کادر درمان تلاش خود را برای کاهش رنج و سختی شما انجام می دهیم.

کد خبر 1111845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha