منابع لازم برای جا ماندگان سهام عدالت دیده شده است

کابلی زاده با بیان اینکه منابع لازم برای جا ماندگان سهام عدالت دیده شده است، گفت: دولت توان واگذاری سهام عدالت بنگاه‌های مشمول به دهک‌های پایین جامعه را دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، احمد کابلی‌زاده، کارشناس مسائل اقتصادی شب گذشته (دوشنبه 10 آبان) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با بیان اینکه منابع لازم برای جا ماندگان سهام عدالت دیده شده است، گفت: دولت توان واگذاری سهام عدالت بنگاه‌های مشمول به دهک‌های پایین جامعه را دارد. در قانون اصل ۴۴ ساختاری دیده شده تا مردم در تعاونی‌های استانی جمع شوند، اما در این مسیر مشکلاتی به وجود آمد.

 

وی با اشاره به اینکه ظرف یک سال سیستم بسته نشد و از طرفی تعاونی‌ها هم شکل نگرفت و این طرح به بن بست خورد، گفت: مشکل دیگر بورسی بودن شرکت‌ها بود که این هم نشد؛ چون خیلی از شرکت‌ها بورسی نبودند.

 

این کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه مشکل دیگر در مسیر سهام عدالت، روند آزادسازی سهام بود که اجرایی نشد، ادامه داد: اجرایی نشدن این باعث تجمع و یکجا ارائه شدن در بورس بود که مشکلاتی را به وجود آورد.

 

کابلی‌زاده گفت: بسیاری از مشکلات حل شده است و در حال حاضر دولت توان واگذاری سهام (عدالت) بنگاه‌های مشمول به افراد جا مانده از سهام عدالت را دارد.

کد خبر 1111859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha