حمایت از مساجد باید بر اساس برنامه محوری باشد

آیت الله عابدینی گفت: حمایت از مساجد باید بر اساس برنامه محوری صورت بگیرد تا شاهد خلاقیت و نوآوری در این عرصه باشیم و دچار روزمرگی نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم تجلیل از ائمه جماعت شهر اقبالیه بیان کرد: انتقاد فقط به معنای بد گفتن نیست و انتقاد سازنده همراه با گفتگوی دلسوزانه و محترمانه بوده و همواره موجب پیشرفت و حل مسائل می ‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: باید تحمل شنیدن حرف‌ها را داشته باشیم و قرار نیست هر صحبتی که با یکدیگر می‌کنیم، موجب رضایت و خوشایند طرفین شود و قرار است با بیان واقعیت‌ها، به یکدیگر کمک کنیم.

 

وی تأکید کرد: این جلسه از نظر کیفیت و بیان واقعیت ‌ها، جلسه‌‌ بسیار ارزشمندی بود و از همه شما ائمه جماعت محترم تشکر و قدردانی می‌ کنم و هر چه توان داشته باشیم در خدمت شما عزیزان به کار می ‌گیریم.

 

آیت الله عابدینی خاطر نشان کرد: اینکه مساجد برنامه‌ محور شوند، فکر ارزشمندی است و حمایت از مساجد باید بر اساس همین برنامه محوری صورت بگیرد تا شاهد خلاقیت و نوآوری در این عرصه باشیم و دچار روزمرگی نشویم.

کد خبر 1111866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha