انجام ۹۴ عملیات توسط آتش نشانان جهرم در مهرماه امسال

عشایری گفت: آتش نشانان جهرمی در ماه گذشته، تعداد ۹۴ عملیات امدادی در زمینه های مختلف به منظور کمک به آسیب دیدگان انجام داده اند.

«محسن عشایری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در ماه گذشته تعداد 94 عملیات در زمینه های مختلف از سوی آتش نشانان پایگاه های مختلف شهر جهرم انجام شده است.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرستان جهرم افزود: در این راستا هشت عملیات امداد فرد محبوس در منزل و چهار عملیات امداد آسانسور توسط آتش نشانان جهرمی انجام شده است.

 

وی بیان کرد: همچنین آتش نشانان در مهرماه امسال یک مورد امداد خودکشی، 6 مورد امداد جاده و تصادفات و 2 موردامداد انگشتر وچرخ گوشت را با موفقیت به ثمر رسانده اند.

 

عشایری ادامه داد: در همین مدت 26 مورد امدادرسانی به جانوران و حیوانات وحشی و چهار مورد ایمن سازی را انجام داده و چهار عملیات متفرقه را انجام داده اند.

 

وی به عملیات های آتش نشانان جهرمی به منظور اطفای حریق نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا، یک مورد آتش سوزی منزل مسکونی، چهار مورد آتش سوزی باغ، یک آتش سوزی خوردو و 26 مورد آتش سوزی ضایعات از سوی آتش نشانان اطفا شده است.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهر جهرم عنوان کرد: از دیگر عملیات های آتش نشانان در مهرماه امسال نیز می توان به سه مورد آتش سوزی برق، یک مورد آتش سوزی سیلندر گاز و تاسیسات و سه مورد آتش سوزی واحد تجاری اشاره کرد.

 

عشایری خاطرنشان کرد: در مجموع توسط عوامل سه پایگاه آتش نشانی در شهر جهرم، تعداد 39 مورد آتش سوزی در ماه گذشته اطفا شده است.

 

کد خبر 1111879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha