لزوم برقراری عدالت اجتماعی در تمام نقاط شهر سنندج

شهردار سنندج بر لزوم برقراری عدالت اجتماعی در تمام نقاط شهر تاکید کرد و گفت: احصای مشکلات و ارتباط و تعامل با مردم و نخبگان در دستور کار شهرداری سنندج است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، انور رشیدی شهردار سنندج در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: مشارکت مردم، نخبگان و صاحبان اندیشه و نظر برای پیشبرد اهداف و فعالیت‌های شهرداری نیاز است و بعنوان چهل و هفتمین شهردار سنندج آماده دریافت نظرات و پیشنهادات صاحبنظران برای تحقق اهداف شهرداری هستم.

 

وی با بیان اینکه شهردارای در حال حاضر دارای 225 میلیارد تومان بدهی است، افزود: حقوق مرداد و شهریور کارکنان خدوم شهرداری پرداخت شده اما در پرداخت به نیروهای حجمی چهار ماه بدهی داریم که حقوق‌شان پرداخت نشده است.

 

 

شهردار سنندج به درآمد ۳۰ میلیارد تومانی شهرداری پرداخت و گفت: این درآمد در دوره تصدیگری بنده اتفاق افتاده و برای ایجاد درامد پایدار برنامه‌های گسترده‌ای در دست اقدام است.

 

 

رشیدی به برخی از برنامه‌های شهرداری اشاره و اعلام کرد: پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری، اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهرداری، دیوارچینی پروژه ساخت سریال سنجرخان و آسفالت معابر از جمله این برنامه‌هاست.

 

 

وی با تاکید بر لزوم برقراری عدالت اجتماعی در تمام نقاط شهر اضافه کرد: برای تامین قیر حدود سه میلیارد تومان هزینه شده تا امکان اجرای پروژه‌های عمرانی مهیا شود.

 

 

راه‌اندازی سرای محله در مناطق کم برخوردار سنندج

 

شهردار سنندج تصریح کرد: اجرای فضای سبز، کاهش بار ترافیک، افزایش سرانه فضای عمومی با ایجاد سایت ورزشی در مناطق کم برخوردار، راه‌اندازی سرای محلات در مناطق کم برخوردار و توجه به ورزش محلات و درون محله‌ای از فعالیت‌های مدنظر شهرداری بوده و نیاز است دستگاه‌های خدمت‌رسان نیز در این راستا همکاری کنند.

 

 

رشیدی یادآور شد: حمایت از ورزش‌های قهرمانی در راستای ایجاد انگیزه ورزشکاران نیز در دستور کار شهرداری سنندج خواهد بود و در صورت ایجاد درآمد پایدار از تیم‌های ورزشی نیز حمایت خواهد شد.

 

 

وی اذعان کرد: بروزرسانی طرح جامع شهری، تقویت لاین دوچرخه، حل مشکل ترافیک هسته‌های مرکزی شهر، توجه به بازیافت زباله نیز از دیگر اقدامات و فعالیت‌های در دست اجرای شهرداری است.

 

 

وی اضافه کرد: مشارکت مردم در غرس نهال و ایجاد بستر لازم برای غرس نهال توسط مردم بویژه کودکان و نوجوانان مورد توجه است.

 

 

احصای 20 فرصت سرمایه‌گذاری در سنندج

 

شهردار سنندج اولویت دادن به کارهای پژوهشی و مطالعاتی، چابک‌سازی سازمان برای کارآمدی درون سازمان، احصای بیست فرصت سرمایه‌گذاری در قالب مجتمع‌های تجاری، رفاهی و شهربازی برای ارائه خدمت به مردم، چاره‌اندیشی در چابک‌سازی سازمان پسماند و ساماندهی ماشین وانت دستفروشان را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام شهرداری برشمرد.

 

 

رشیدی نگاه شهرداری را جوانگرایی دانست و افزود: تیم کاری شهرداری تیم جوانی خواهد بود و باید با ارتقای شغلی زمینه ایجاد انگیزه برای کارکنان جوان شهرداری فراهم شود.

 

 

وی با بیان اینکه معرفی سنندج بعنوان شهر خلاق موسیقی افتخاری برای شهر است، گفت: سنندج جزو پنج شهر نامزد برای پایتخت کتاب در کشور است و در صورت انتخاب سنندج به عنوان شهر پایتخت کتاب شهرداری نهایت تلاش خود را برای حفظ جایگاه فرهنگی سنندج خواهد کرد.

 

 

شهردار سنندج با تاکید بر توجه به درآمد پایدار در سنندج اضافه کرد: پیش بینی می‌شود یک‌هزار شغل  در سنندج ایجاد شود که در اینده اعلام خواهد شد.

 

 

کد خبر 1111905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha