۱۳ آبان یادآور سه نکته مهم و تاریخی انقلاب است/ آمریکا راس استکبار جهانی قرار دارد

حجت الاسلام کشیری گفت: ۱۳ آبان یادآور سه نکته مهم و تاریخی انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام «رضا کشیری» در آستانه 13 آبان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: 13 آبان یادآور سه نکته مهم و تاریخی انقلاب اسلامی ایران است.

 

امام جمعه مینودشت افزود: نکته اول تبعید حضرت امام به ترکیه در 13 آبان سال 1343 بخاطر دفاع از ملت ایران بود.

 

وی ادامه داد: نکته دوم در 13 آبان 57 تظاهرات دانش آموزان در رابطه با اعتراض با رژیم سفاک پهلوی بود در تهران، رژیم پهلوی دستور داد تیراندازی کنند و 56 نفر را مظلومانه شهید کردند.

 

حجت الاسلام کشیری با گرامیداشت یاد 36 هزار شهید دانش آموز، گفت: این دانش آموزان در راه دفاع از وطن در هشت سال دفاع مقدس جان شیرینشان را در طبق اخلاص قرار ادند و از عزت و سرافرازی و استقلال این انقلاب دفاع کردند.

 

امام جمعه مینودشت خاطرنشان کرد: نکته سوم تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان سال 1358 بود که در این جریان امام فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

وی اظهارداشت: جنایاتی که رژیم آمریکا علیه ایران انجام داد بر کسی پوشیده نیست؛ حمایت از کشورعراق در جنگ تحمیلی، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران و کشته شدن 298 سرنشین و همکاری با منافقین از جمله جنایات آمریکا علیه ایران بوده است.

 

حجت الاسلام کشیری با بیان اینکه تاکنون آمریکا به 70 کشور حمله کرده است، گفت: آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران کارشکنی می کند و در این راستا ایران را تحریم کرده است.

 

وی افزود: طرفداری از تروریست و حمایت از آنها در سراسر دنیا و به وجود آورنده داعش در سراسر دنیا از اقدامان جنایتکارانه آمریکا است.

 

امام جمعه مینودشت گفت: 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی است که در راس استکبار دولت آمریکاست که به سراسر جهان لشکر کشی می کند.

 

 

کد خبر 1111907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha