فعالیت جهادی بچه‌های مسجد در دوران کرونا از  روش‌های مبارزه با استکبار  است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: فعالیت جهادی مسجدی‌ها در دوره کرونا به ویژه در زمینه خودکفا کردن کشور در حوزه تولید ماسک و سایر اقلام بهداشتی، بهترین روش مبارزه با استکبار است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید حبیب الله حسینی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ملت ایران امروز نیز همچون سال 57 در مبارزه با استکبار و سلطه جهانی مقاوم است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی روحیه استکبارستیزی و ظلم ستیزی را برای همیشه در ملت ما جاودان کرده است.

 

این استاد خارج فقه در ادامه با بیان اینکه مساجد همچنان که در مقابله با آمریکا و عامل دست نشانده اش یعنی رژیم پهلوی نقش اصلی را ایفا کرده است امروزه نیز در تداوم مسیر امام خمینی (ره) و شهدا نقش اصلی را ایفا می کند، گفت: مبارزه با استکبار روش های مختلفی دارد که برگزاری نشست های استکبارستیزی با حضور سخنرانان و پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس از جمله آنهاست.

 

وی ادامه داد: فعالیت جهادی مسجدی ها در دوره کرونا به ویژه در زمینه خودکفا کردن کشور در حوزه تولید ماسک و سایر اقلام بهداشتی بهترین روش مبارزه با استکبار است.

 

حسینی ادامه داد: مساجد هر کاری که در زمینه جهش تولید و رسیدن کشور به خودکفایی در تمام زمینه ها انجام دهند گویی در مبارزه با استکبار به پیروزی رسیده اند زیرا نظام سلطه جهانی به دنبال این است که ما در زمینه های مختلف به آن وابسته باشیم و بدین صورت راهی برای اعمال فشار بر ما داشته باشد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسجدی ها هر کاری که می توانند باید برای تربیت روحیه انقلابی و ظلم ستیزی و استکبارستیزی نسل جوان انجام دهند و با برگزاری مسابقات کتابخوانی و برپایی نمایشگاه های مختلف انبوه جنایات نظام سلطه و استکبار جهانی را برای مردم بازگو کنند.

کد خبر 1111917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha