گزارش  کمیسیون بهداشت یک جانبه بوده و همه مسائل را ندیده است

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش گزارش کمیسیون بهداشت درباره عملکرد رئیس جمهور سابق در ستاد مقابله با کرونا گفت: این گزارش یک جانبه بوده و همه مسائل را ندیده است.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، محمدرضا صباغیان در ادامه جلسه علنی صبح امروز سه شنبه (۱۱آبان)مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی و بعد از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت درباره عملکرد رئیس جمهور سابق در ستاد مقابله با کرونا گفت:  این گزارش خوب بود اما باید یکسری کوتاهی‌ها و ضعف‌ها در نحوه مدیریت را پوشش می‌داد، حرف‌های متناقضی زده شد منتها بیشتر تمرکز کمیسیون بهداشت بر موضوع سفرها بود که باید پروتکل‌ها رعایت می‌شد، در این بین در این گزارش به رعایت نشدن پروتکل‌ها در برخی مراسم‌های مذهبی اشاره نشده است.

 

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دو هفته قبل در مشهد در صحن‌های حرم امام رضا (ع) جای سوزن انداختن نبود و خیابان‌های اطراف پر از جمعیت بود. چرا کمیسیون بهداشت بحث رعایت پروتکل‌ها را تفکیک کرده و همه کوتاهی‌ها را نیاورده است، این گزارش یک جانبه بوده و همه مسائل را ندیده است.

 

وی خاطر نشان کرد: کمیسیون بهداشت باید درباره بحث کرونا شفاف‌سازی کند و درباره واکسن به مردم توضیح دهد. مردم خواهان شفاف‌سازی هستند.

کد خبر 1111928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha