مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شادگان با امام جمعه دیدار کردند

به منظور همکاری، هم افزایی و مشارکت هر چه بیشتر در برنامه های دینی و مذهبی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شادگان با امام جمعه این شهر دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شادگان صبح امروز (سه شنبه ۱۱ آبان) به منظور هم افزایی، هم اندیشی، رفع مشکلات کانون های فرهنگی هنری مساجد و در جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی سطح این شهرستان با امام جمعه این شهر دیدار و گفت و گو کردند.

 

در این نشست «سلمان روشن زاده» با معرفی کانون های فرهنگی هنری مساجد برتر شادگان اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری امام حسین (ع) و امام صادق (ع) به عنوان کانون های برتر شهرستان شادگان هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شادگان افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان با مشکلات مختلفی روبه رو هستند، لذا با توجه به ظرفیت های بسیار خوب کانون ها که می توانند در زمینه تربیت فرزندان و جوانان فعالیت های بسیار خوبی را انجام دهند نیاز است تا همه مسئولان توجه خاص و ویژه ای را به کانون های مساجد داشته باشند.

 

در ادامه «حجت السلام منصوری» امام جمعه شادگان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات کانون های فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: باید همه مسئولان در این زمینه اقدامات جدی و اثربخشی داشته باشند.

 

کد خبر 1111964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha