جشنواره ملی «ترنج» پتانسیل خوبی برای معرفی ظرفیت های هنرهای تجسمی استان است

بحرالعلومی گفت: جشنواره ملی «ترنج» پتانسیل خوبی برای معرفی ظرفیت های هنرهای تجسمی استان است و دستگاه های مرتبط با این جشنواره همدلی خوبی در برگزاری آن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» امروز (11 آبان ماه) در نشست شورای سیاستگذاری اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» گفت: تشکیل دبیرخانه اولین جشنواره هنرهای تجسمی «ترنج» در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل یک رویداد مهم برای استان است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: جشنواره ملی «ترنج» پتانسیل خوبی برای معرفی ظرفیت های هنرهای تجسمی استان است و دستگاه های مرتبط با این جشنواره همدلی خوبی در برگزاری آن داشته باشند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: از دیرباز هنرمندان بزرگی در رشته هنرهای تجسمی به جهان معرفی شده و آثار بسیار فاخر نیز در استان ماندگار شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنان که این هنرهای تجسمی در آثار باستانی و مساجد به خوبی برای همگان مشهود است نشان از توجه به این هنر در گذشته و حال دارد.

 

بحرالعلومی ادامه داد: البته استان اردبیل در طرح وزارت ارشاد در شبکه شهرهای خلاق نیز در هنرهای تجسمی جزو پیشگامان محسوب می شود و برگزاری این جشنواره به همت بچه های مسجد نیز به فال نیک می گیریم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: اگر همدلی و همکاری خوبی بین دستگاه های فرهنگی برای برگزاری این جشنواره باشد شاهد استقبال خوب هنرمندان از این جشنواره نیز خواهیم بود.

 

کد خبر 1112011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha