زنگ استکبار ستیزی در مدارس ملایر  نواخته می‌شود

بیات گفت: زنگ استکبار ستیزی همزمان با ۱۳ آبان در مدارس ملایر نواخته می شود که مراسم نمادین و ویژه ۱۳ آبان امسال در مدرسه دهخدا برگزار می‌شود.

 «مسلم بیات» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  به مناسبت 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا  و روز دانش اموز اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر نیز برناتمه های فرهنگی   مختلفی را برای دانش اموزان  تدارک دیده است

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ملایر از برگزاری مسابقات فرهنگی  برای دانش اموزان در فضای شاد خبر داد و گفت: با توجه به  اینکه در حال حاضر مدارس حضوری نیست برنامه هتای 13 آبان امسال محدود است.

 وی از نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس ملایر خبر داد و گفت: مراسم نمادین و ویژه  13 آبان امسال در مدرسه دهخدا برگزار می‌شود.

 آغاز ثبت نام مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان

بیات در ادامه از شروع ثبت نام مسابقات قرآن  و عترت دانش آموزان در مرحله مدرسه خبر داد و افزود: امسال نیز این مسابقات در رشته‌های مختلف از مرحله مدرسه تا مرحله کشوری برگزار می‌شود.

بیات  گفت: مسابقات قرآن و عترت در دو بخش دانش آموزان و برگزار می‌شود و مسابقات قرآن دانش اموزی  در رشته های حفظ عمومی، حفظ ویژه  تفسیر، قرائت، تحقیق و ترتیل، نهج البلاغه صحیفیه سجادیه، احکام، اذان و مداحی ویژه برادران، و انشای نماز است.

دانش آموزان  برای شرکت در مسابقات قرآن عترت و نماز در سال تحصیلی جدید کافی است فقط در لینک زیر وارد شوند و ثبت نام کنند.

https://formafzar.com/form/n97ps

وی گفت: همچنین پرسش مهر رئیس جمهوری نیز با موضوع ایران قوی امسال برای دانش آموزان دوره های مختلف در رشته های برگزار می شود.

کد خبر 1112013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha