در ۱۳ آبان لرزه بر جان مستکبران افتاد

تمری، گفت: بی تردید در ۱۳ آبان سال ۵۸ مستکبران و دشمنان ایران اسلامی لرزه را بر اندام خود احساس کردند و توان مقابله با مردم را نداشتند.

خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ۱۳ آبان ماه یادآور دفع انواع شرارت و توطئه های آمریکا و دشمنان در ایران اسلامی است که این روز به عنوان نماد مبارزه با استکبار جهانی برای همیشه در تاریخ خواهد ماند.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلام آباد غرب افزود:جوانان و نوجوانان دانشجو و دانش آموز یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و فراگیر شدن جریان‌های استکبار ستیز در منطقه و جهان بوده اند و حضور فعال آنان در این عرصه همچنان استمرار دارد.

 

وی خاطر نشان کرد : دانش آموزان متعهد همواره در روند رشد و شکوفایی حرکت اسلامی و انقلابی جامعه، مؤثر بوده اند و ویژگی ضداستبدادی و استکباری آن ها جزو هویت جدا نشدنی شان به شمار می رود.

 

تمری تصریح کرد: امسال مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان  همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه (  ۱۳ آبان) راس ساعت ۱۰ صبح در جلوی مصلی نماز جمعه اسلام آبادغرب  باحضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

کد خبر 1112024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha