زلزله ۳.۹ ریشتری آران و بیدگل، خسارتی در پی نداشت

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان آران و بیدگل گفت: زلزله ۳.۹ ریشتری بامداد سه شنبه ۱۱ آبان ماه در سفیدشهر آران و بیدگل خسارتی در پی نداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: زلزله  ۳.۹ ریشتری در ۵۵ دقیقه بامداد روز سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه ، سفیدشهر و روستاهای بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل را لرزاند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه زمین‌لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین اتفاق افتاده است، افزود: مردم سفیدشهر و روستاهای بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل این زلزله را احساس کرده‌ و تا پاسی از صبح در کوچه و خیابان بوده‌اند.

 

دکتر بایبوردی با بیان اینکه بر اساس تیم‌های ارزیاب اعزامی تاکنون خسارت جانی و مالی گزارش نشده است، افزود: اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان آران و بیدگل، بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی سفیدشهر و دهیاران بخش مرکزی با تجهیزات و نیروهای خود در آمادگی کامل به سر می برند.

 

 رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه کارشناسان اعزامی به منطقه، در حال بررسی منطقه هستند، اظهار کرد: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

 

وی از مردم و شهروندان خواست ضمن حفظ خونسردی، آمادگی‌های لازم را برای پس‌لرزه‌های احتمالی این زمین‌لرزه داشته باشند./

کد خبر 1112066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha